Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمید صالحی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان در حاشیه افتتاح کارخانه تولید شمش مس دامغان گفت: کارخانه فرآوری مس دِیان باهدف تولید پودر مس کاتد و شمش مس بهره برداری شد.

 او افزود: این کارخانه با حضور یک شرکت خصوصی در ۹۰ کیلومتری دامغان در محور جنوبی این شهرستان و در مساحت ۱۰ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار مترمربع ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان اظهار داشت: این طرح با سرمایه‌گذاری حدود ۱۴۰ میلیارد ریال ایجاد شده است که حدود ۴۹ میلیارد ریال از این میزان، تسهیلات محل صنایع روستایی بوده است.

صالحی اضافه کرد: ظرفیت تولید این کارخانه، سالانه ۱۸۰ تن در سال است که ۲۳ نفر به طور مستقیم در آن مشغول به کار هستند.

او تصریح کرد: محصول تولیدی این کارخانه در صنایع آلیاژسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان گفت: با بهره‌برداری و راه‌اندازی این کارخانه، معادن مس منطقه به دلیل ارائه مواد خام به این واحد، فعال می‌شوند.

علیرضا آشناگر، به منظور افتتاح و بازدید از چندین طرح مهم دهه فجر به شهرستان دامغان سفر کرده است.

در ایام الله دهه فجر امسال ۱۰۸ طرح عمرانی با ۵۲۷ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال و هشت طرح اقتصادی با ۲۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان دامغان به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۱۰ طرح با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال در حوزه های مختلف شهرستان آغاز می‌شود.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر طرح اقتصادی رییس اداره صنعت میلیون ریال دهه فجر شمش مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ‌زنی روشنایی نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در پایان سال گذشته، خوشبختانه در کمتر از دو ماه از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات، تیرگذاری و پایان پروژه روشنایی معابر این نواحی صنعتی هستیم که این موضوع، نشان از کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا ضمن روشنایی معابر، میزان ضریب امنیت در این نواحی صنعتی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است و با اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، تلاش می‌شود، زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر 751143

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاح کارخانه هادی چوپان + عکس
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد