Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@03:33:14 GMT

گلزار شهدای لرستان غبار روبی شد+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۶۱۷۴

گلزار شهدای لرستان غبار روبی شد+ تصاویر

گلزار شهدای استان لرستان غبار روبی و عطرافشانی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، مزار شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای امنیت در خرم‌آباد غبار روبی و عطر افشانی شد.


کارکنان نیروهای مسلح نیروی انتظامی، ارتش، سپاه، بسیج،کارکنان ادارات و نهادهای دولتی و مردمی در این مراسم ضمن قرائت فاتحه و غبار روبی مزار شهیدان با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید بیعت کردند و به فرامین رهبری لبیک گفتند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطرافشانی مزار شهدای بروجرد

عبدالرحمن رحیمی فرماندار بروجرد در مراسم غبار روبی گلزار شهدای بروجرد اظهار داشت: شهدا برای ایجاد استقلال و دفاع از کشور جان خود را تقدیم کردند و امروز همه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم.

وی افزود: امنیت امروز، ثمره خون هزاران شهید است که برای انقلاب اسلامی ایران تا پای جان ایستادند و امروز ایران اسلامی و انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار و عزت قرار گرفته است.

فرماندار بروجرد با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمنان ترفندهایی در سر داشتند تا بتوانند ضربه به انقلاب وارد کنند به طوری که پیش از پیروزی انقلاب تلاش کردند تا با جنگ تحمیلی ضربه بزنند اما شکست خوردند.

وی بیان کرد: پس از جنگ تحمیلی مدام توطئه ها و فتنه هایی را ایجاد کردند اما به نتیجه نرسیدند و انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام(ره) به پیروزی رسید، امروز به رهبری مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می دهد.

رحیمی تصریح کرد: دشمنان این آرزو را به گور می برند که بتوانند ضربه ای به انقلاب وارد کنند.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سرنوشت ساز است و باید تلاش کنیم تا با حضور حداکثری این انتخابات برگزار شود و با حضور پرشور می توان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زد؛ دهه فجر بهترین فرصت است تا خدمات و دستاوردهای نظام را بیان کرد.

غبار روبی گلزار شهدای چگنی

گلزار شهدای شهرستان چگنی با حضور مسئولان و مردم غبار روبی و عطرافشانی شد.

عطر افشانی گلزار شهدای دلفان

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و اربعین شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی گلزار شهدای دلفان با حضور جمعی از روحانیون، فرماندار، کارکنان سپاه ناحیه دلفان، پرسنل نیروی انتظامی،مسئولان ادارات، پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان گردان امام علی(ع) و گردان بیت المقدس حوزه شهری خیبر غبارروبی و عطر افشانی شد.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل به قبور مطهر شهدا، یکبار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید پیمان بستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران غبار روبی و عطر گلزار شهدای عطر افشانی افشانی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران