Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@10:33:29 GMT

استقرار پلیس در ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۶۲۱۴

فرمانده انتظامی پایتخت از استقرار پلیس برای ایجاد نظم و امنیت در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد. ناطقان: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت به تمهیدات پلیس تهران برای برپایی هرچه باشکوه تر شهرآورد ۹۱ پرداخت و اظهار داشت: ماموران پلیس تهران از ساعت های ابتدایی صبح برای پوشش کامل انتظامی،ترافیکی و امنیتی حضور فعال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر این مطلب که تماشاگران باید بلیط الکترونیک را تهیه کرده و قبل از ورود به استادیوم آزادی همراه داشته باشند از هواداران هر دو تیم درخواست کرد که با پلیس همکاری داشته باشند و ضوابط و مقررات را رعایت کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که مشکل خاصی نداریم، خاطرنشان کرد: پلیس تا پایان شهرآورد ۹۱ و خالی شدن ورزشگاه از حضور تماشاگران و همچنین عادی شدن وضعیت ترافیک در اطراف استادیوم و معابر منتهی به آن حضور فعال خواهد داشت. منبع: فارس برچسب ها: استقرار ، پلیس ، ورزشگاه آزادی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استقرار پلیس ورزشگاه آزادی فرمانده انتظامی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از دستگیری یک سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده با با انجام اقدامات اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سهرابی به نقش مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها