Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@23:48:09 GMT

سومين جلسه پيچينگ فيلم‌نامه تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۶۲۴۶

سومين جلسه پيچينگ فيلم‌نامه تهران

خبرگزاری آریا- سومین جلسه شورای تخصصی تولید انجمن سینمای جوانان در تهران برگزار شد.
به‌گزارش آریا و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سومین جلسه شورای تخصصی تولید تهران روز سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه با حضور آرش رصافی، مهدی جعفری، مسعود مددی، سعید پوراسماعیلی، عطا مجابی، سیامک سلیمانی و سیدصادق موسوی، مدیرعامل انجمن، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی‌است موسوی ضمن حضور در جلسه این شورا، طرح‌های راه‌یافته را مطالعه کرده، به ارائه پیشنهاداتی برای تسریع در امر بررسی و انتخاب آثار برای شرکت در پیچینگ، پرداخت.
در این جلسه 9 طرح راه‌یافته به پیچینگ شامل یک مستند و هشت داستانی توسط هنرمندان متقاضه معرفی و ارائه شده، مورد بررسی قرار گرفتند. از میان آثار ارائه شده، 4 طرح مورد تأیید نهایی قرار گرفتند و 3 طرح با شرط اصلاحات مطرح شده تأیید شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سومین جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • همسر ابراهیم رئیسی و انسیه خرعلی از یکجا پُست جدید گرفتند
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند