Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@16:30:58 GMT

توقیف محموله ساعت‌های مچی قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۶۲۸۷

توقیف محموله ساعت‌های مچی قاچاق

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار عبداله حسنی فرمانده انتظامی استان  سمنان گفت: مقابله و مبارزه با پدیده قاچاق و هر گونه فعالیت در این خصوص را در راستای بهبود شرایط اقتصاد کشور و معیشت مردم در اولویت ماموریت‌های خود قرارداده ایم.

او افزود: در همین راستا ماموران انتظامی سرخه در اجرای طرح‌های مقابله‌ای خود اقدام به پایش خودرو‌های عبوری مقابل پلیس راه این شهرستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسنی با اشاره به دستور ایست ماموران انتظامی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور بین المللی تهران_ مشهدبیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته ۲ هزار و ۸۳۱ عدد ساعت مچی زنانه و مردانه قاچاق از این خودرو کشف شد.

این مقام انتظامی، ارزش ریالی ساعت‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: ۲ نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از معرفی متهمان و تحویل اموال کشف شده به مراجع ذیصلاح خبرداد و گفت: برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس در برخورد با قاچاق را در سطح استان تشدید می‌کنیم.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق ساعت مچی نیروی انتظامی انقلاب اسلامی معیشت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شهرستان توسط فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه و نیرو‌های حفاظتی شرکت چوب و کاغذ یک دستگاه خودروی پیکان وانت که حامل چوب آلات جنگلی غیر مجاز بوده کشف و با اخذ دستور از مقام محترم قضایی خودرو با محموله قاچاق جهت سیر مراحل قضایی و قانونی به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل گردیده است.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل تصرف و تخریب اراضی ملی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی