Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@12:43:10 GMT

شمشیر زنی خط خطی های مخوف در میدان فردوسی

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۶۳۶۸

حوادث رکنا: 3 شرور که در کرمانشاه اقدام به عربده کشی در میدان فردوسی کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، "حسین براری" رییس پلیس استان کرمانشاه گفت: پس از تماس شهروندان با پلیس 110 مبنی بر عربده کشی 3 نفر و درگیری آنها با شهروندان در میدان فردوسی، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل به سرعت نسبت به دستگیری هر سه شرور عربده کش که با قمه و شمشیرهای خود در حال قدرتنمایی بودند، اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ براری در پایان از معرفی هر سه شرور دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا اخبار حوادث کرمانشاه شرور دستگیر عربده کشی درگیری فیلم عکس دختر اخبار تهران پسر پلیس زن زندگی چین حوادث تهران میدان فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند. 
وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است. 
رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. 
زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است. 
زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • دستگیری سارقان در یزد
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان