Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: بزرگ‌ترین فرش گل طراحی شده با شن‌های رنگی و اقتباس از گل لاله، مظهر شهادت به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان شهید لاوی و در مجاورت گلستان شهدای پیاده‌سازی و اجرا شده است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز انقلاب اسلامی از پیاده‌سازی و اجرای بزرگترین فرش گل با شن‌های رنگی و اقتباس از گل لاله در میدان شهید لاوی و در مجاورت گلستان شهدا خبر داد و اظهار کرد: این پروژه در میدان شهید لاوی و در مجاورت گلستان شهدا در زمینی به مساحت دو هزار ۸۰۰ متر مربع اجرا شده است که با طراحی نقوش سنتی و اقتباس از گل لاله که آن را مظهر شهادت می‌دانیم، طراحی و در مدت دو ماه توسط اداره خدمات شهری منطقه شش به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان تصریح کرد: بزرگترین فرش گل با شن‌های رنگی با بودجه‌ای افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و حجم شن رنگی به میزان ۸۰ تن انجام شده است.

وی با اشاره به روش اجرای پروژه فرش گل، گفت: ابتدا با تسطیح و زیرسازی زمین محوطه طرحی را که توسط طراحان به صورت نقوش سنتی و با محوریت گل لاله آماده شده بود، پیاده‌سازی و سپس با جداسازی بخش‌های مختلف محدوده‌های رنگ‌بندی شده مهیا و پس از آن شن‌های رنگی که با رنگ مرغوب به رنگ های مختلف رنگ‌آمیزی شده بود مطابق طرح در محل مناسب و از قبل تعیین شده ریخته شد و عملیات تسطیح شن‌های رنگی صورت گرفت و در بخش هایی نیز گل‌کاری و چمن‌کاری انجام و طرح کامل شد.

وی خاطرنشان کرد: برای سال ۹۹ نیز طرح هایی در حوزه زیباسازی، نورپردازی، اجرای آبنما و … در منطقه شش پیش‌بینی و آماده اجرا شده که امیدواریم بتوانیم با توجه به نیازهای روز شهر و مبتنی بر فرهنگ شهروندان این پروژه‌ها را اجرا کنیم.

کد خبر 408405

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان شهرداری منطقه ۶ اصفهان شهرداری اصفهان شهر کلانشهر پروژه هاي عمراني فرش گل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بزرگترین فرش گل شن های رنگی پیاده سازی اجرا شده منطقه شش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مسعود فروتن؛ اولین کار رنگیِ تلویزیون را من کارگردانی کردم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مسعود فروتن؛ اولین کار رنگیِ تلویزیون را من کارگردانی کردم
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • رونمایی از ۴۰۰ هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • افغانستان ۱۰۰ سال قبل، به روایت عکس‌های رنگی (عکس)
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • (تصاویر) افغانستان ۱۰۰ سال قبل، به روایت عکس‌های رنگی
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر