Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده پیش از ظهر پنج شنبه در نشست هماهنگی امور راهداری و مسافر که در آستانه سال جدید و در جمع معاونان و رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان برگزار شد، گفت: طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی جاده‌ای با هدف افزایش ایمنی سفرهای ناوگان و با تعامل مشترک راهداری و پلیس با شدت و سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری استان همدان به تصادفات بخش ناوگان عمومی و اجرای دستورالعمل‌های ارسالی اشاره کرد و یادآور شد: اگر تصادفی حادث شود و علل و عوامل آن ناشی از عدم نظارت کافی باشد، باید پاسخگو باشیم.

پناهنده با اشاره به ضرورت استفاده از گشت‌های راهداری عنوان کرد: هیچ بهانه‌ای برای ضعف کاری قابل توجیه نیست و اتفاقات و حوادث در ناوگان عمومی باید قبل از اتفاق پیشگیری شود.

پناهنده اضافه کرد: رؤسای شهرستان‌ها باید اکیپ‌های فعال خود را موظف به اطلاع رسانی به موقع کنند چراکه عدم اطلاع مسئولان از مسائل کاری و اتفاقات، ناشی از ضعف کاری محسوب می‌شود.

وی افزود: برای جلوگیری از تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی باید تمهیدات لازم برای استراحت رانندگان، معافیات فنی، الصاق شماره تماس شرکت‌ها و رانندگان و سایر اموری که درصد ایمنی ناوگان عمومی را افزایش می‌دهد، اندیشیده شود.

کد خبر 4846125

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان راهداری دهه فجر بوشهر انتخابات 98 قزوین شیراز شهرکرد ویروس کرونا ایلام گرگان انقلاب اسلامی ایران بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند زلزله ناوگان عمومی استان همدان حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه

ایسنا/زنجان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان از اجرای ۷ پروژه بهسازی و توسعه محورهای اصلی استان خبر داد.

اصغر اسماعیلی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه)  در برنامه صف خدمت از رادیو اشراق با اعلام مطلب فوق افزود: بخشی از این پروژه‌های بهسازی و توسعه در کریدورهای اصلی زنجان - بیجار، زنجان - دندی - تخت سلیمان، زنجان - بناب، منجیل، سه‌راهی سلطانیه به قیدار و همدان و همچنین بهسازی کلور به درام از حوزه شهرستان طارم است که امسال با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی راه و حمل‌ونقل را یکی از مولفه‌های توسعه هر کشوری عنوان کرد و گفت: استان زنجان به جهت موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در کریدور اصلی کشور به عنوان محور حیاتی در بحث حمل‌ونقل شناخته می‌شود که توجه به ایمنی محورهای مواصلاتی این استان از اولویت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای است.

اسماعیلی نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی را از مهمترین وظایف راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان دانسته و اضافه کرد: با توجه به اعتبارات تخصیصی بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

وی اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راهها دانست و یادآور شد: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان - قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی وبهسازی شد.

اسماعیلی از برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان - قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: در دو لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه حل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه به هزینه‌های بالای ساخت راه اشاره کرد و گفت: ساخت یک کیلومتر راه اصلی حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد که با شرایط اقتصادی حاکم و محدودیت‌های اعتباری باید از ظرفیت‌های خارج از اعتبارات دولتی که می‌تواند به پروژه‌ها تزریق شود استفاده کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه استان زنجان ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: ۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس