Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین روز از سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اجرای دو نمایش از بخش تئاتر ملل و آثاری از دیگر بخش‌های این رویداد سپری می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ماه در هشتمین روز از سی‌و‌هشتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر، در بخش صحنه‌ای نمایش «بیگانه در خانه» به کارگردانی محمد مساوات ساعت 18:30 در تالار اصلی مجموعه‌ی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمایش‌های دیگری که در سالن‌های مختلف مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شوند، عبارت‌اند از: نمایش «برگشتن» به کارگردانی حسین مسافر آستانه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو، «گل‌های دست‌ساز» به کارگردانی ژیریار داداسیان ساعت ۱۷ و ۱۹ در تالار سایه، «کمیته‌نان» به کارگردانی لیلی عاج ساعت ۱۷:۳۰ و 20:30 در تالار قشقایی.

نمایش «دست‌هایم کو مم حسن» به کارگردانی رضا کرمی‌زاده در دو سانس ۱۷ و ۱۹ در تئاتر مولوی اجرا می‌شود. تالار دکتر ناظرزاده کرمانی در تماشاخانه ایرانشهر در ساعت ۱۷ نیز میزبان نمایش «غم‌نومه‌ی وطن و تن» به کارگرداین جواد خاکسار حقانی است. نمایش «اسماعیل» به کارگردانی سینا شفیعی نیز ساعت ۱۸ در تماشاخانه سرو اجرا می‌شود. 

نمایش «شاه ماهی» به کارگردانی رضا بهاروند ساعت 19 در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. همچنین نمایش «ارواح» به کارگردانی آنجلا استوکلین از کشور سوییس ساعات 16 و 19 در کارگاه دکور تالار وحدت به صحنه می‌رود. این اجرا شامل دو نمایش «جعبه» و «اتاق» است. 

نمایش‌هایی که امروز در بخش «به علاوه‌ی فجر» اجرا می‌شوند، عبارتند از: «عباس» به کارگردانی حمزه زارعی ساعت ۱۹ و ۲۱ در عمارت نوفل لوشاتو، «اسپرسو» به کارگردانی علیرضا زراعتی ساعت ۱۹ در تماشاخانه‌ ایران تماشا، «مرگ مولف» به کارگردانی پیروز میرزایی ساعت ۲۱ در خانه نمایش مهرگان، «ماندات» به کارگردانی پوریا جلال‌وندی ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه‌ی دیوار چهارم، «رپرتاژ اندیشه‌های کال» به کارگردانی علی طاهری ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه‌ی آژمان۱، «آن یگانه می‌کشد» به کارگردانی مرضیه شاطر طوسی ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه‌ی آژمان ۲، «زری سلطان» به کارگردانی فربد همدانی ساعت ۱۷ در تماشاخانه‌ی شانو و «انکار» به کارگردانی پانته‌آ شایسته ساعت ۲۱ در خانه‌ی نمایش دا.

نمایش محیطی «بیا جلوتر» نیز به کارگردانی سجاد باقری ساعت 21 در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شود. 

در بخش نمایش‌های خیابانی نیز نمایش‌های «دست...کاری» به کارگردانی مهدی ضیاییان‌پور، «سانتیمتر» به کارگردانی سید سوران حسینی ، «بل ۲۱۴» به کارگردانی مصطفی کولیوندی به ترتیب در ساعات 16: 16:30 و 17 و نمایش «سرباز» به کارگردانی پژمان شاهوردی ساعت ۱۸ در محوطه‌ مجموعه‌ی تئاتر شهر به نمایش درمی‌آیند.

نمایش‌های «بهار میاد» به کارگردانی محمد برومند و «خردل لای نون» به کارگردانی جلال حسنوند به ترتیب ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۷ در محوطه‌ خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شوند.

دو نمایش «بهار میاد» به کارگردانی محمد برومند و «سانتیمتر» به کارگردانی سید سوران حسینی ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۱ در مترو‌ی میدان ولیعصر اجرا شده اند. 

همچنین نمایش «کمیته مشترک» به کارگردانی میلاد جباری مولانا در بخش دیگرگونه های اجرایی ساعت 19:30 در موزه عبرت اجرا می‌شود. 

چیدمان اجرا «اکسیر» با طراحی علی کاظمی در ساعت‌های ۱۶،۱۶:۳۰، ۱۷، ۱۷:۳۰ و ۱۸ در موسسه صبا فرهنگستان هنر اجرا می‌شود. 

در بخش «رادیوتئاتر» هم دو نمایش «وارشی شو» به کارگردانی مجید محمدی و «کسوف» به کارگردانی داریوش شهبازی به ترتیب در ساعت های ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در تالار رودکی اجرا می‌شوند.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند تا 21 بهمن در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/4028/

منبع: آنا

کلیدواژه: جشنواره تئاتر فجر تئاتر تئاتر شهر هنرهای نمایشی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر کارگردانی محمد اجرا می شوند اجرا می شود تئاتر شهر دو نمایش ساعت ۱۹ ساعت ۱۷ ساعت ۱۸ خانه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم