Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی با اعلام اینکه ۳۸۷ مقاله به دبیرخانه هفتمین کنگره سالانه «اخلاق پزشکی ایران» رسید، گفت: مقالات رسیده به کنگره اخلاق پزشکی ایران در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید عباس موسوی» امروز (17 بهمن) در هفتمین کنگره سالانه «اخلاق پزشکی ایران» که با محوریت اخلاق پزشکی در گام دوم انقلاب در مرکز مازندران برگزار شد، بر تبیین اخلاق پزشکی در بین دانشجویان جوان رشته پزشکی تأکید کرد و گفت: نسل‌های جدید از حوزه‌های فکری و فلسفی فاصله گرفته‌اند و باید رعایت اصول اخلاقی به‌عنوان واحد درسی در رشته پزشکی جانمایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن تشریح محورهای کنگره سالانه علوم پزشکی، افزود: کمیته‌های متفاوتی برای برگزاری این همایش شکل‌گرفته است و 387 مقاله به دبیرخانه همایش رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 63 مقاله از این تعداد در قالب سخنرانی و 278 مقاله در قالب پوستر ارائه می‌شود.

 

موسوی به نام‌نویسی 856 نفر برای حضور در هفتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران به میزبانی مازندران اشاره کرد و یادآور شد: کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.

                                                         

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر ایام دهه فجر مسجد مسجد مسجد انقلاب اسلامی دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران بیانیه گام دوم انقلاب اخلاق پزشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان

به گزارش­ ­­­­خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر پروانه کریم‌زاده افزود:­­ در این دوره از کنگره ۱۵ پنل علمی طراحی شده که با حضور اساتید جوان و اساتید مجرب و پیشکسوت برگزار خواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی­ در این مراسم از برگزاری سالانه کنگره مغز و اعصاب کودکان در استان‌های مختلف ­ابراز خرسندی کرد و گفت: این تصمیم ارزنده گرفته شد تا از تمام اعضای انجمن مغز و اعصاب کودکان حمایت شود. زالی تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان این رشته علاوه بر اینکه افراد برجسته‌ای هستند، در حوزه علمی و آکادمیک نیز می‌درخشند، چراکه این رشته بسیار پیچیده، داینامیک و دائم در حال تغییر است. از طرفی انعطاف‌پذیری رشته برای پذیرش نوآوری‌های ملی در عرصه جهانی نیز زبانزد است. دکتر زالی با تاکید بر اینکه برای موفقیت در این رشته پزشکی به صبر و متانت بسیاری نیاز است، گفت: از همین‌رو فارغ‌التحصیلان و متخصصان این رشته افراد برجسته در امر اخلاق هم هستند. وی در پایان از دوران پربار شاگردی خود در محضر استاد غفرانی یاد کرد و خود را به خانواده پرافتخار بیمارستان مفید متعلق دانست. در ادامه این مراسم ­دکتر محمود محمدی رئیس بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان، انجمن مغز و اعصاب کودکان را یکی از منسجم‌ترین انجمن‌های علمی با اهداف مشترک خواند. بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان از امروز در مرکز قلب تهران به میزبانی ­دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شده و تا سه روز آینده­ ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • انجام سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی با حداقل خطا در کشور
  • ‌تازه‌ترین دست‌آوردهای هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی