Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسبق استقلال گفت: امیدوارم استقلال در خط حمله ضعف نداشته باشد و بتواند روی دروازه پرسپولیس فشار وارد کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی حاج‌اکبری ، هافبک اسبق استقلال می‌گوید دربی ۹۲ هم مثل بسیاری از دربی‌ها مساوی خواهد شد. این گفتگو را بخوانید.

مجیدی به عنوان سرمربی اولین دربی خودش را تجربه خواهد کرد؛ نظر شما چیست؟

علی حاج‌اکبری گفت:

به نظرم فرهاد بسیار با انگیزه است و فضای دربی را خوب می‌شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خودش سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارد و از تجربه خوبی برخوردار است و حالا به عنوان سرمربی استقلال می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. مجیدی نشان داده بسیار هم باهوش است و تعویض‌های خوبی هم انجام می‌دهد.

خیلی‌ها می‌گویند این دربی هم مساوی می‌شود.

علی حاج‌اکبری گفت:

راستش را بخواهید من هم فکر می‌کنم بازی مساوی می‌شود، چون تیم‌ها ترس از باختن دارند و ترجیح می‌دهند به جای اینکه حمله کنند و بازی رو به جلو داشته باشند بازنده نشوند لذا به سمت مساوی کردن می‌روند و با احتیاط کار می‌کنند.

به نظر شما در شرایط فعلی استقلال قوی‌تر است یا پرسپولیس؟‌

علی حاج‌اکبری گفت:

نمی‌شود گفت کدام تیم قوی‌تر است، اما استقلال انگیزه بالایی دارد و میل به بردن در بین بازیکنان ما زیادتر است. از لحاظ فنی فکر می‌کنم استقلالی‌ها با طراوت‌تر هستند.

غیبت دیاباته چقدر می‌تواند روی استقلال تأثیر منفی بگذارد؟

علی حاج‌اکبری گفت:

دیاباته یک گلزن تمام‌عیار است. او راه دروازه حریفان را به خوبی می‌شناسد و اعتماد به نفس بالایی دارد. قطعاً اگر در دربی حضور داشت به پرسپولیس گل می‌زد و از پس مدافعان حریف برمی‌آمد، ولی حالا مجیدی باید جای خالی او را با مطهری یا تبریزی پر کند. امیدوارم استقلال در خط حمله ضعف نداشته باشد و بتواند روی دروازه پرسپولیس فشار وارد کند.

اگر بازی مساوی شود به سود کدام تیم است؟

علی حاج‌اکبری گفت:

قطعاً پرسپولیس سود می‌برد چرا که استقلال برای رسیدن به صدر جدول باید ۳ امتیاز دربی را تصاحب کند، ولی پرسپولیس با یک مساوی هم شرایط بدی پیدا نمی‌کند.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دربی پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس حاج اکبری دربی علی حاج اکبری گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!

ایمان گودرزی؛ نام استقلال و تراکتور در کنار هم همیشه نوید یک بازی جذاب و دیدنی را می‌دهد، اما زمانی داستان جذاب تر می‌شود که این بازی در وسط بهار و در ماه اردیبهشت برگزار شود. این ماه در تقابل های این دو تیم دو ویژگی دارد؛ این بازی مساوی نخواهد شد و دیگری اینکه بازی ها حتما پر گل بوده است. در ۳ بازی قبلی دو تیم در دومین ماه سال، ۱۸ گل زده شده و این یعنی هر دوئل این ماه به طور متوسط ۶ گل داشته است. برای اولین بار، رویارویی دو تیم در اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

آتش بازی سامان نریمان جهان؛ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

در لیگ چهاردهم، زوج او و ادینیو، احتمالا بدترین روز مربیگری امیر قلعه‌نویی در استقلال را رقم زدند. دقیقه ۶، ادینیو ساخت و نریمان‎‌جهان نواخت. استقلال دقیقه ۳۰ بازی را مساوی کرد. ولی ادینیو با گل دقیقه ۱+۴۵ مهمان را برنده راهی رختکن کرد.

در نیمه دوم، بازهم ادینیو ساخت تا نریمان‌جهان، گل دومش را بزند. و درنهایت هت‌تریک شماره ۷ در دقیقه ۸۴ کامل شد و رای به برتری ۴ یک تیم تونی اولیویرا داد.

رحمتی بازنده کل کل با قلعه نویی؛ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

نبردی که از همان ابتدا با واکنش مهدی رحمتی به اعتراضات امیر قلعه‌نویی وارد چالش شد، را درنهایت مهمان برد. استقلال با گل امین حاج‌محمدی از تراکتور جلو افتاد. مهمان در همان نیمه اول، کامبک زد و با گل به خودی نورافکن و سوپرگل رفیعی، ۲ یک و برنده به رختکن رفت. استقلال در ابتدای نیمه دوم، بازی را با گل شهباززاده مساوی کرد ولی اشتباه مرگبار دقیقه ۷۹ حاج‌محمدی با گل آلویس نانگ، تراکتور را برنده بازی کرد.

جبران تمام باخت ها؛ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

استقلال این بار در خانه به شدیدترین شکل ممکن، انتقام دو شکست قبلی اردیبهشت ماه را از مهمانش گرفت. تیم ساپینتو در نیمه اول، ۳ گل (بریس قایدی و تک گل جلالی) زد. تراکتورِ خمز حوالی دقیقه ۶۰ با ضربه قنبری به گل رسید و امیدوار شد ولی آتشفشان آبی دوباره فوران کرد و این بار ۴ گل از دقیقه ۶۱ تا ۸۶ زد (قایدی، مرادمند، رضاوند و سلمانی) و درنهایت ۷ یک برنده شد. این بهترین برد استقلال و بدترین باخت تراکتور در تاریخ لیگ برتر است.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901145

دیگر خبرها

  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟