Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ واحدی گفت: نیروهای مسلح در هر زمان و در هر شرایطی پشتوانه انقلاب و یار رهبری هستند .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی صبح امروز (پنجشنبه 16 بهمن) در دیدار جمعی از کارکنان نیروهای مسلح و نیروی هوایی ارتش با نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: هر ساله در ۱۹ بهمن، افتخار دیدار مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) نصیب کارکنان نیرو هوایی ارتش  می شود و در این دیدار ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب اعلام می کنیم نیروهای مسلح در هر زمان چه در سختی و خوشی پشتوانه انقلاب و یار رهبری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: ایشان مرد بسیار بزرگی بود که فرمانده معظم کل قوا فرمودند، در مقابل این شهید تعظیم می کنم. شهادت این شهید والامقام بار سنگینی به دوش جونان ایران و به ویژه جوانان استان کرمان است که باید از خاک این استان حاج قاسم های دیگری تربیت شده و رهرو راه آن بزرگوار باشند.

 

امیر سرتیپ واحدی تصریح کرد: امیدوارم روزی در استان کرمان حاج قاسم های زیادی به جامعه معرفی کنیم و کسانی پا جای پای ایشان بگذارند که پشتوانه همه مستضعفان و محرومان دنیا باشند زیرا حاج قاسم فقط متعلق به ایران نبود و می بینیم در همه جای دنیا و در کشورهای اسلامی چه سوگواری برای ایشان انجام شد.

 

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما همواره یار انقلاب بوده و خواهیم بود و اوامر و تدابیر مقام معظم رهبری را نصب العین قرار می دهیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایام الله دهه فجر معامله قرن قرآن کریم جشنواره فیلم فجر روزشمار وقایع انقلاب ارتش جمهوری اسلامی ارتش نیروهای مسلح نیروی هوایی ارتش استان کرمان امیر سرتیپ حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این نشست که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، کارشناسان دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری ضمن تبیین برخی بیانات رهبر انقلاب با موضوعات فرهنگی، فریب رسانه‌های غربی با هدف انزوای مردم آشنا شد.
کارشناسان فرهنگی حاضر در این نشست نقطه عطف فعالیت‌های فرهنگی نوجوانان و جوانان انقلابی را مکتب و سیره امام صادق (ع) برشمردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری