Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:45:19 GMT

امیری: دولت به توسعه متناسب و متوازن اعتقاد دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۶۸۴۹

امیری: دولت به توسعه متناسب و متوازن اعتقاد دارد

ایسنا/خوزستان معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت به توسعه متناسب و متوازن اعتقاد دارد و از سیاست‌های راهبردی دولت است و استاندارخوزستان نیز در راستای اجرای این سیاست‌ها، در خوزستان زحمت می‌کشد.

حسینعلی امیری امروز (پنج‌شنبه) در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه بعثت کوی مهدیس اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوزه امور اجتماعی استانداری خوزستان توجه‌اش به مناطق کمتر توسعه‌یافته بوده و در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی نیز خوب کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز تجهیزات آموزشی فرهنگی نیز برای شهرستان‌های کمتر توسعه یافته در نظر گرفته شد و بعد از آن هم افتتاح چند واحد آموزشی را داشتیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: منطقه کوی مهدیس اهواز از جهات مختلف رشد داشته است اما متاسفانه از نظر واحدهای آموزشی تا همین سال‌های اخیر با مشکل جدی مواجه بود و مردم عزیز این منطقه مجبور بودند فرزندان‌شان را در مدارس مناطق دیگر برای تحصیل ثبت‌نام کنند که این کار برای آن‌ها مشکل بود که خوشبختانه با همت استاندار خوزستان، مسئولان آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی خوزستان، در منطقه کوی مهدیس نیز یک مدرسه به افتتاح رسید؛ این مدرسه با استانداردهای بسیار خوب و قابل قبول ایجاد شده است و از تجهیزات الکترونیکی در حوزه‌های آموزشی بهره می‌برد. ضمن اینکه از نظر رفاهیات، آزمایشگاه و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی نیز یک مدرسه مدرن محسوب می‌شود و ان‌شاءالله مبارک مردم این منطقه باشد. امیدوارم از این مدرسه، فرهیختگان و دانشمندان مطرحی تربیت شوند.

امیری در ادامه خاطرنشان کرد: استاندار خوزستان، نماینده عالی دولت در خوزستان است و در واقع مسئول اجرای سیاست‌های دولت محسوب می‌شود. دولت به توسعه متناسب و متوازن اعتقاد دارد و توسعه متوازن و متناسب، سیاست‌های راهبردی دولت هستند و استاندار نیز در راستای اجرای این سیاست‌ها در خوزستان زحمت می‌کشد.

وی افزود: کار آقای شریعتی در حوزه‌های مختلف بسیار قابل تقدیر بوده است و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز اذعان دارد که پیگیری‌های مجدانه شریعتی باعث شد که در منطقه کوی مهدیس که به شدت نیاز به واحد آموزشی داشت، امروز این پروژه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حسينعلي اميري منطقه کوی مهدیس سیاست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند

خبرگزاری آمریکایی پنجشنبه شب به وقت تهران از دستگیری صدها نفر در جریان تظاهرات دانشگاهی در اعتراض به سیاست‌های دولت آمریکا در قبال نسل کشی غزه خبر داد.

به گزارش مشرق، یک خبرگزاری آمریکایی پنجشنبه شب به وقت تهران گزارش کرد که جریان تظاهرات در مخالفت با سیاست‌های آمریکا در قبال نسل کشی در غزه در دانشگاه کالیفرنیا دستکم ۲۰۰ نفر دستگیر شدند.به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» تظاهرات و دستگیری تقریبا در هر گوشه‌ای از آمریکا در روزهای اخیر رخ داده است، اما در ۲۴ ساعت گذشته حوادث دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس به کانون توجهات مبدل شد.

بر اساس این گزارش، از شروع تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا از اواسط آوریل به این سو بیش از ۲۰۰۰ نفر در جریان تظاهرات دانشگاهی از سوی پلیس دستگیر شدند.این خبرگزاری از دستگیری یک استاد دانشگاه در «ایلینویز» که به گفته او در جریان تظاهرات روز شنبه در «دانشگاه واشنگتن» در سنت لوئیس، دچار شکستگی دنده و دست شده بود، خبر داد.

حمایت از مردم غزه و اعتراضات علیه سیاست‌های دولت بایدن در حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی تحت عنوان «جنبش همبستگی» در دانشگاه کلمبیا آمریکا آغاز شد و پس از آن به دیگر دانشگاههای مهم و برجسته آمریکا و حتی کشورهای دیگر رسید.استفاده نیروهای امنیتی آمریکا از خشونت و تاکتیک‌های پلیس آمریکا برای مقابله با معترضان و سرکوب تحصن‌های آرام در هفته‌های اخیر، ادعاهای دولت آمریکا در آزادی بیان را زیرسؤال برده است.

دیگر خبرها

  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • پلورالیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • فرصت‌سنجی سناریوهای تعامل آمریکا در آینده جنگ غزه
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند