Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار الله‌نور نورالهی روز پنجشنبه در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان اظهار داشت: بزرگترین قدرت پوشالی جهان در مقابل ما قرار گرفت و بعد از مورد اصابت قرار دادن پایگاه نظامی عین الاسد،  با وجود سامانه ضد موشکی پاتریوت نه تنها نتوانست موشک‌های ما را منهدم یا منحرف کند بلکه حتی جرات پاسخگویی هم نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: ایران اسلامی تهدید کرده بود اگر هر موشک، پهباد یا هواپیمایی از هر یک از پایگاه‌های متعدد آمریکا در منطقه به سمت ایران بیاید آن پایگاه را موشک باران می‌کند که همین اقتدار، جرات حمله را از آنها گرفت.

سردار نورالهی با بیان اینکه ایران امروز قدرت چهارم موشکی دنیاست،  افزود: با وجود همه آمادگی‌های آمریکا از جمله وجود ۸۰۰ پایگاه نظامی در ۱۳۰ کشور دنیا، تهدید مستقیم که ۵۲ نقطه کشور را مورد هدف قرار می‌دهد و اینکه حتی یکی از این اماکن مربوط به عالی‌ترین مقام کشور است اما ایران با تدبیری آگاهانه و شجاعانه پایگاه شان را موشک‌باران کرد.

وی اضافه کرد: با بازی با الفاظ و ادعا نمی‌شود کشوری قدرتمند در جهان شد اما ایران در عمل و ایستادن مقابل آمریکا با هدف قرار دادن پایگاه آنها برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم این امر را به دنیا ثابت کرد و دشمن بعد از خوردن چنین ضربه‌ای حقیر شد و در انزوا قرار گرفت، البته این مار زخمی است و بدنبال جبران آبروی از دست رفته خود است.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع)  با تاکید بر اینکه با روحیه شهادت طلبی عزیز و عزتمندیم، گفت: عزت و اقتدار با ایستادگی مقابل دشمن بدست می آید بنابراین نباید کد ضعف از خود نشان دهیم.

سردار نورالهی با بیان اینکه انتخابات و حضور مردم پای صندوق‌های رای از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: با رای دادن به افراد اصلح مانع ورود کسانی به مجلس شویم که پول دلشان را می‌برد و پاک نیستند که این امر مستلزم شناخت دقیق از کاندیداها و حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

برچسب‌ها نظامی کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایالات متحده آمریکا دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظامی کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایالات متحده آمریکا دهه فجر نظامی کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایالات متحده آمریکا دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!

بازدید 7 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اقتدار، رشد اقتصادی و نظامی کشور در گروی افزایش جمعیت
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان | گزارش مهم یک پایگاه تحلیلی نظامی
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!