Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای برگزاری انتخابات درسه حوزه انتخابیه استان قزوین ۲۰ هزار نیروی انسانی و ۱۰۴۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

 

 

به گزارش برنا از قزوین رئیس ستاد انتخابات استان گفت: امروز شاهد کامل شدن هلال مقاومت اسلامی هستیم و آمریکای جهان خوار برای اینکه ایران را مهار کند دست به توطئه‌های مختلفی زده است با شکل گیری مثلث توطئه تروریست‌ها را با عنوان دولت اسلامی به منطقه گسیل کرد و با یک حرکت خطرناک و اشتباه استراتژیک سردار سلیمانی را شهید کردند اما خون شهید دامنگیر شأن شد و حضور باشکوه مردم در ۵۷ کشور جهان نشان داد این شخصیت جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: امروز شاهدیم چگونه این حرکت‌ها آغاز شده و در چین و روسیه و خاور میانه نفوذ ایران دیده می‌شود و پیشرفت‌های ایران اسلامی امروز بر همگان آشکار شده و ما در سلول‌های بنیادین، صنایع دفاعی و نظامی و هسته‌ای جایگاه ویژه داریم و نیروهای مسلح ما در ردیف ۵ ارتش قدرتمند جهان محسوب می‌شود.

 

حبیبی اظهار داشت: در برابر فرصت‌هایی که داشتیم تهدید هم زیاد شده است لذا وظیفه داریم امیدآفرینی و اعتمادسازی را تقویت کنیم.

 

وی گفت: با تقویت روحیه خدمت گذاری و تقویت انسجام ملی راه نفوذ دشمن بسته می‌شود البته اختلاف سلیقه در جامعه هست اما نباید به جامعه کشانده شود و ما به انسجام ملی و تقویت اتحاد نیاز داریم و مقابله با تبلیغات دشمن که با غول‌های رسانه‌ای انواع توطیه ها را دنبال می‌کنند ب هوشیاری ممکن می‌شود.

 

حبیبی با اشاره به انتخابات هم اظهارداشت: انتخابات یک تکلیف است که امنیت ما با آن گره خورده لذ باید عزتمندانه و آبرومند این بزرگترین رویداد سیاسی کشور برگزار شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: هماهنگی بین حوزه‌های اجرا، نظارت و دستگاه قضا کاملاً وجود دارد و در این راستا در استان قزوین ۲۲۹ داوطلب در سه حوزه ثبت نام کردند که پس از بررسی اولیه ۱۳۰ نفر تأیید صلاحیت شدن و ۱۹ نفر انصراف دادند.

 

حبیبی بیان کرد: با تأیید حدود ۶۲ درصد نامزدهای ثبت نام شده در حال حاضر برای هر کرسی ۳۲ نفر رقابت می‌کنند که در حوزه قزوین، البرز و آبیک تعداد ۶۹ نفر، در حوزه انتخابیه تاکستان تعداد ۲۳ نفر و بویین زهرا ۳۸ نفر رقابت دارند که شش نفر درخواست تغییر حوزه داده اند که با سه نفر موافقت شده است.

 

وی یادآور شد: در استان قزوین ۲۰ هزار نفر دست اندر کار اجرای انتخابات در حوزه‌های اجرا، نظارت و بازرسی هستند که به ۲ هزار دستگاه خودرو هم نیاز داریم.

 

حبیبی گفت: تعداد ۱۰۴۰ شعبه اخذ رأی در استان پیش بینی شده که ۶۵۱ شعبه شهری و ۳۸۹ شعبه نیز روستایی و ۸۵۷ شعبه ثابت و ۲۵۵ شعبه سیار است.

 

وی اظهارداشت: ۹۶ درصد فرآیند انتخابات مکانیزه و الکترونیکی است و فقط رأی گیری و قرائت آرا دستی است.

 

حبیبی اضافه کرد: ۹۶ درصد شعب اخذ رأی به صورت آنلاین رصد می‌شود که در ستاد انتخابات استان و وزارت کشور قابل مشاهده است.

 

وی گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد واجدان شرایط استان کارت هوشمند دارند و در روز رأی گیری از سوی هواشناسی آسمان استان بارانی و تام با بارش برف پیش بینی شده که تمهیدات لازم را اندیشیده ایم.

 

حبیبی افزود: زمان اعلان قطعی صلاحیت نامزدها ۲۲ بهمن و انتشار نهایی اسامی در ۲۳ بهمن است و تبلیغات از ۲۴ تا ۳۰ بهمن انجام می‌شود و اول اسفند ممنوعیت تبلیغات و دوم اسفند روز رأی گیری است.

 

رئیس ستاد انتخابات اظهارداشت: با اقدامات انجام شده امکان تخلف و تقلب در روز رأی گیری صفر است زیرا بین ۱۵ تا ۲۰ نفر عوامل اجرایی رأی دادن را کنترل می‌کنند.

 

وی از نامزدها و رؤسای ستاد آنها خواست از دامن زدن به مسائل قومیتی خودداری کنند و بدانند همه فعالیت‌ها و رفت و آمدها رصد می‌شود و اگر قواعد و قوانین انتخاباتی رعایت نشود با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

 

حبیبی خطاب به نامزدها گفت: از تخریب رقبا و خدمات دولت پرهیز کرده و فقط خودتان را اثبات کنید، مراقب فضای مجازی باشید و از کسانی در ستادهای خود استفاده کنید که متعهد باشند زیرا نامزدها پاسخگو هستند و باید از ادبیات برد و باخت وعده‌های غیر منطبق با وظایف نمایندگی پرهیز شود.

 

وی افزود: از طرح مسائل تقسیمات کشوری، حرکت کاروانی و پیاده روی تبلیغاتی هم باید خودداری شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبر انتخابات ستاد انتخابات استان رئیس ستاد انتخابات پیش بینی شده روز رأی گیری استان قزوین ۲۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات

فرماندار مشهد گفت: خراسان رضوی در مرحله اول انتخابات حوزه مشهد و کلات افزایش ۷ درصدی مشارکت داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری امروز در نشست خبری استودیو انتخابات خراسان رضوی که در راستای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: از شهرستان مشهد و کلات پنج نماینده به مجلس راه پیدا می‌کنند که تکلیف چهار نفر از آنها در دوره اول مشخص شده است.

وی با بیان اینکه در دوره دوم تکلیف نفر چهارم مشخص می‌شود، ادامه داد: مشهد جزو کلان شهرهایی  است که مشارکتش در انتخابات افزایشی بود و ما 7 درصد افزایش داشتیم که علت آن اضافه شدن تعداد افرادی بود که به سن رای رسیده بودند.

فرماندار مشهد افزود: در دوره اول انتخابات 17 درصد تعرفه بیشتر نسبت به سال 98 استفاده شد و مشهد و کلات اولین حوزه انتخابیه بود که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت، ضمن اینکه ما کم‌ترین شکایت و نارضایتی را داشتیم.

داوری بیان کرد: در دوره اول کم‌ترین مشکل و اعتراض را داشتیم و به جز سرمای هوا مشکل خاص دیگری در استان وجود نداشت، به طوری‌که  98 درصد حوزه‌های انتخاباتی راس ساعت 8 صبح کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: تلاش کردیم نقایص مرحله اول را رفع کنیم و برای مرحله دوم هزار و 64 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پیش بینی شده که هزار و 20 شعبه در مشهد و 44 شعبه در کلات فعال خواهند بود.

فرماندار مشهد عنوان کرد: برای این مرحله 18 هزار نفر عوامل اجرایی، انتظامی و نظارتی آماده شده اند که انتخابیه مشهد و رضوی در 14 حوزه تقسیم می‌شوند که 13 حوزه در مشهد و 3 حوزه مرکزی فعال خواهد بود.

داوری خاطرنشان کرد: هر منطقه به فراخور شعب اخذ رای چند ناحیه دارد که صندوق رای را مدیریت می‌کنند که همه اینها در اتاق وضعیت به صورت صوتی و تصویری رصد می‌شوند.

وی بیان کرد: تبلیغات از ساعت 12 شب 13 اردیبهشت شروع شده و تا ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ادامه‌ خواهد داشت؛ اقلام انتخابات را در مخازن فرعی روز پنج شنبه در شعبه ها قرار خواهیم داد و تمام عوامل از ساعت پنج صبح در شعبه ها حضور دارند و انتخابات راس ساعت 8 صبح روز جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

فرماندار مشهد گفت: شماره تلفن فرمانداری برای پاسخگویی و حضور شعبه‌های سیار در حالت آماده باش است، البته اولویت ما با مکان‌های اجتماعی است.

 داوری بیان کرد: کسانی که دور اول در حوزه انتخابیه مشهد و کلات رای داده اند در این مرحله می توانند رای بدهند و افرادی که از 11 اسفند 1402 تا 21 اردیبهشت 1403 به سن رای‌دهی رسیدند و همچنین افرادی که در دوره اول رأی ندادند نیز می‌توانند در انتخابات دوره دوم مجلس شرکت کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲۱ شعبه اخذ رای سمیرم و لنجان
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در شیراز و زرقان
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم مجلس در شیراز و زرقان
  • پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان