Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی طهماسبی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در مراسم برترین‌های بخش کشاورزی مازندران گفت: میزان تولید محصولات کشاورزی در کشور پارسال ۱۲۲ میلیون تن بوده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود با افزایش ۶ میلیون تنی محصولات کشاورزی امسال میزان تولید در این بخش به ۱۲۸ میلیون تن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مازندران قابلیت تحول در بخش کشاورزی صنعتی را دارد، افزود: وجود مرکز لجستیک محصولات کشاورزی در مازندران یک نیاز ضروری است.

حسین زادگان استاندار مازندران هم در این مراسم با بیان اینکه پایانه محصولات کشاورزی استان با ظرفیت سورتینگ ۳۳۰ هزار تن در کمتر از دو ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد، گفت: با راه اندازی این پایانه در آینده نزدیک شاهد افزایش صادرات محصولات کشاورزی استان خواهیم بود.

شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز گفت: ۲۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی استان امسال به ۱۰ کشور دنیا صادر شد، گفت: ارزش اقتصادی محصولات کشاورزی صادر شده ۱۲۰ میلیون دلار است.

در این مراسم از ۷ نمونه برتر کشور و ۴۶ نمونه برتر استانی قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اقتصاد ایران محصولات کشاورزی استان وزارت جهاد کشاورزی میلیون تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو