Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه گفت: فاز نخست قطار شهری کرمانشاه با تأمین اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومانی تا پایان ۹۹ به اتمام می‌رسد. ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حمید پورمحمدی ظهر امروز در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه اتمام فاز نخست پروژه قطار شهری کرمانشاه نیازمند 750 میلیارد تومان اعتبار است اظهار داشت: فاز یک این پروژه با مشارکت سازمان برنامه بودجه و یکی از بانک‌ها تا پایان سال ١٣٩٩ با تعهد مجموعه مدیریتی استان و شهرداری به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرداری کرمانشاه برای پرداخت 350 میلیارد تومان آن اعلام آمادگی کرده و در سازمان برنامه و بودجه نیز 250 میلیون تومان به این پروژه اختصاص داده شده است عنوان کرد: مابقی اعتبار مورد نیاز همکاری بانک مورد نظر مشروط به اینکه فاز یک پروژه در پایان سال 99 با تعهد مجموعه مدیریتی استان و شهرداری به پایان برسد تأمین می‌شود.

پورمحمدی گفت: مسئولان بودجه کشور در یک مأموریت منحصربه فرد در حوزه راه، اقتصاد مقاومتی، صندوق توسعه ملی، کشاورزی، بودجه، نظام پولی کشور به کرمانشاه آمده‌اند.

پروژه راه‌‌آهن تهران ــ همدان ــ سنندج در ایستگاه پایانی / مردم به‌زودی سوت قطار را خواهند شنیدخودکفایی ایران در ریل و واگن قطار/تاکید رئیس‌جمهور براتمام راه‌آهن اردبیل تاپایان دولت دوازدهم + فیلمتوقف حرکت کلیه قطارهای مسافربری روسیه به چین

وی افزود: برای ایجاد اشتغال باید رونق تولید را با حمایت نظام بانکی و همراهی سازمان برنامه و بودجه در اولویت قرار دهیم و این مسیر می‌تواند راهکاری برای کاهش نرخ بیکاری باشد.

پورمحمدی بیان کرد: در پروژه جاده گیلانغرب به سومار با هدف کمک به توسعه و تسهیل امر تجارت کشور با تفاهم با بانک ملت و رفاه تسریع ایجاد خواهد شد.     

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه گفت: برای توسعه زیرساختی حمل و نقل استان در قالب کریدور غرب جاده کرمانشاه - کامیاران با پیش بینی اعتبار ١ میلیارد تومان و با کمک دو بانک دولتی در سال ٩٩ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: برای طرح گرمسیری ضمن در نظر گرفتن بودجه در سال آینده از ظرفیت صندوق توسعه ملی نیز یاری و مساعدت می‌خواهیم و این مهم در اولویت اهداف مشترک قرار دارد.

انتهای پیام/832/ز

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه قطار شهری کرمانشاه میلیارد تومان پایان سال تا پایان فاز نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده

سیدمرتضی سقائیان نژاد،شهردار قم  امروز یکشنبه نهم اردیبهشت در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، در خصوص پروژه بهسازی قبرستان نو و احداث باغ مزار مشاهیر اظهار کرد: از ۱۳۲ مغازه اطراف قبرستان نو، بیش از ۹۰ درصد تملک شده و تا یک ماه آینده پروژه تکمیل و مغازه‌ها پاکسازی می‌شود.

وی افزود: دفن در قبرستان‌های داخل شهر ممنوع است و شهرداری منطقه باید این مسئله را کنترل کند.

شهردار قم با اشاره به طرح ایجاد باغ مزار مشاهیر و بازآفرینی محله آبشار قم نو تصریح کرد: پس از تصویب طرح توسط شورای اسلامی شهر قم در حوزه فنی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح انجام می‌شود.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: اگر پختگی در طرح اجرای این طرح و نگاه بلندمدت وجود نداشته باشد، مجموعه مدیریت شهری زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از مجموعه مدیریت شهری خواسته شده است تا با دقت و تلاش طرح‌های شهری را تکمیل کند، تاکید کرد: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبرد‌ها انجام می‌شود.

شهردار قم در خصوص قبرستان وادی السلام گفت: اراضی‌های بین سازمانی در شهر قم همچون وادی سلام، قبرستان نو، پروژه شهید کاظمی و میدان تره‌بار میدان مطهری باید بررسی و برای آن تصمیم‌گیری شود.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه چندین پروژه در شهر بازآفرینی شده است، گفت: ۱۱ پلاک در حریم ریل راه‌آهن وجود دارد که باید تملک شود و به میدان سپاه برسد و در ادامه به بزرگراه امیر کبیر متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم