Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@13:34:52 GMT

دشمنان به دنبال جنگ نیابتی علیه ایران بودند

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۷۳۶۷

دشمنان به دنبال جنگ نیابتی علیه ایران بودند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی ظهر امروز در مراسم یادبود سردار سپهبد قاسم سلیمانی که در مهدیه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در قرآن کریم ۴۷۰ آیه به ویژگی‌های یاران امام زمان (عج) در آخرالزمان اشاره کرده است که آیه ۵۴ سوره مائده، جامع‌ترین و محوری‌ترین آیه در این خصوص است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مقصد ما باید رسیدن به خدا باشد نه رسیدن به بهشت، افزود: برای رسیدن به خدا باید مهاجر باشیم نه مسافر، زیرا افراد مهاجر از مبدأ خود ترک تعلق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی می‌توانند از مقربان درگاه خداوند باشند و به‌پای امامان برسند که در دنیا هر آنچه غیر خداست را از دل خود بیرون کنند تا بتوانند به جنات نعیم برسند.

حجت‌الاسلام حیدری کاشانی افزود: برای رسیدن به درجات بالای الهی اخلاق ما باید خدایی باشد، انسان برای جنات رضوان آفریده شده و ورودی آن هم جنت الحسین (ع) است.

وی در ادامه گفت: ۱۶ کلید واژه الله یحب و الله لایحب در قرآن وجود دارد. خداوند عاشق سردار سلیمانی بود و سردار سلیمانی هم عاشق خدا بود.

این استاد حوزه و دانشگاه در خصوص عزیز شدن سردار سلیمانی نزد خدا و مردم گفت: اخلاص، یکی از اسرار رسیدن به خداست و این اخلاص را خدا در وجود کسانی قرار می‌دهد که خاطرخواه او باشند، سردار سلیمانی به این اسرار پی برده بود، بدرقه ده‌ها میلیون نفری سردار سلیمانی حاصل اخلاص عظیم سردار بود که ریشه در محبوبیت وی نزد خدا داشت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی درجات تقوا را طی کرده بود، اظهار کرد: سردار، پیرو و همراه ولی‌فقیه بود و در مقابل دشمنان، عزتمند بود و با قاطعیت برخورد می‌کرد. دشمنان در عراق و سوریه هفت سال جنگ راه انداختند و ۱۰۰ کشور به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در این جنگ شرکت داشتند، آن‌ها خواهان کشاندن جنگ نیابتی به سمت ایران بودند، اما به خاطر وجود افرادی مثل سردار سلیمانی این آرزوی خود را به گور بردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا ایران سوریه قرآن کریم مشهد ولی فقیه انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سردار سلیمانی رسیدن به خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر آمریکایی: دانشجویان معترض آمریکایی نیرو‌های نیابتی ایران هستند!

جانتان گرینبلات، سیاستمدار و مشاور اوباما مدعی شد ‏همانگونه که ایران نیروهای نیابتی نظامی مانند حزب‌الله دارد، گروه‌های دانشجویی یهودی و فلسطینی نیز نیروهای نیابتی ایران در دانشگاه‌ها هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تحلیلگر آمریکایی: دانشجویان معترض آمریکایی نیرو‌های نیابتی ایران هستند!
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • ببینید | تحلیلگر آمریکایی: دانشجویان معترض، نیروهای نیابتی ایران هستند!
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند