Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی الله حیاتی روز پنجشنبه در سومین جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر این استان با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا ریشه انقلاب را بخشکانند و جلو نفوذ آن را بگیرند ولی ما در ۴۱ سالگی انقلاب به آنها نشان خواهیم داد که توطئه ها و نقشه های آنان هیچگاه رنگ تحقق نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال نیز سناریوی دشمنان قسم خورده انقلاب القای وجود فاصله بین مردم و حاکمیت در نظام جمهوری اسلامی ایران و وجود نارضایی اجتماعی است در حالی که مردم ما همیشه در صحنه دفاع از انقلاب بوده و امسال نیز جشن ۲۲ بهمن را باشکوه تمام برگزار می کنند.
 حیاتی یادآور شد: در این میان وظیفه خودی ها است که مواظب باشند تا در اثر غفلت در میدان دشمن بازی نکنند زیرا مردم ما همیشه نشان داده اند که در تمامی صحنه ها جلوتر از مسوولان حرکت کرده و به انقلاب عشق می ورزند و علیرغم همه کمبودها، تهدیدها و تحریم‌ها، برای اصل انقلاب و ولایت فقیه جایگاه خاصی قائل هستند.

وی با بیان اینکه مردم ما در ۲۲ بهمن به عشق ایران و انقلاب حضور دشمن شکنی خواهند داشت، بر توجه به فضاسازی محیطی تاکید کرد و افزود: این دهه فرصت گرانبهایی است که خدمات نظام را به مردم بگوییم تا شیاطین نگویند در این کشور کاری نشده است.
وی به انعقاد ۵۰ هزار میلیارد ریال تفاهم‌نامه بین استاتداری خراسان شمالی با موسسه ملل در قالب بخش خصوصی در ایام اخیر اشاره کرد و گفت: صدها میلیارد ریال نیز پروژه در این ایام افتتاح شده که باید اطلاع‌رسانی دقیقی از آن صورت گیرد.
 وی با تاکید بر وحدت و همدلی بین دولت و مردم، رسانه‌ها و ارکان حاکمیت خاطرنشان کرد: نباید اختلاف و شکافی بین همه اینها باشد، باید محکم بایستیم و هدف اصلی دشمنان را خنثی کنیم.
حیاتی تصریح کرد: مسایل حزبی و جناحی نباید در این شرایط پررنگ شده و دولت مورد هجمه قرار گیرد، چرا که همه ما در یک جبهه واحد که همانا خدمت به نظام و مردم است حرکت می‌کنیم.
وی افزود: در این شرایط باید امید را در جامعه تزریق کنیم زیرا هر کسی که گرد ناامیدی را در جامعه  پراکنده کند ناخودآگاه در زمین دشمن بازی کرده است.

حیاتی با بیان اینکه مردم خراسان شمالی در همه صحنه‌ها همیشه ثابتقدم بوده و وفاداری خود را اثبات کرده اند، بر حضور هرچه باشکوه تر در انتخابات پیش رو نیز تاکید کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز حضور پرشور مردم در انتخابات و همدلی مسوولان را اولویت مهم نظام برشمرد و گفت: باید زمینه سازی لازم برای این حضور گسترده آحاد مختلف مردم صورت گیرد.
حجت الاسلام محمدعلی سالاری با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: دشمن سعی داشت با سوءاستفاده از اطلاعات در حوزه اقتصاد اعلام کند که دهه فجر امسال کمرنگ خواهد شد ولی مردم ما در همه حال نشان داده اند همیشه پشتیبان نظام بوده و حضور پرشوری دارند.
وی به قرارگرفتن در آستانه انتخابات نیز اشاره کردو گفت: به هیچ عنوان در هیچ برنامه دهه فجر هیچ نهاد و یا کاندیدایی حق ندارد از برنامه های عمومی دهه فجر به سود و یا زیان کسی استفاده کند.
همزمان با دهه مبارک فجر بیش از ۱۰ هزار و ۷۴۱ برنامه در سطح استان خراسان شمالی به اجرا در می آید.
در این نشست هر کدام از کارگروه های ستاد دهه مبارک فجر نیز گزارش عملکرد کمیته های مربوطه و مشکلات احتمالی را مطرح کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا ۲۲ بهمن بازی خراسان شمالی زمین نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان شمالی ۲۲ بهمن دهه فجر مردم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

براساس گزارش ایسنا، وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902722

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳