Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:38:53 GMT

برگزاری جلسه شورای فنی استان کرمان در بم

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۷۶۱۹

برگزاری جلسه شورای فنی استان کرمان در بم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  جلسه شورای فنی استان کرمان با حضور زیوری مدیر کل فنی استانداری کرمان در بم بر گزار شد.

شسهوار پور فرماندار بم در این جلسه گفت: در این جلسه شورای فنی پیگیری پروژ‌ه های در حال اجرای شهرستان بم که شامل بیش از ۶۸ پروژه عمرانی در سطح ادارات و ارگان‌های شهر بم با پیشرفت فیزیکی و نحوه اجرا این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بم‌گفت: دو پروژه بزرگ ملی در بم یک پروزه انتقال اب از سد نساء به شهرستان بم و بروات و پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم از اعتبارات ملی که ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ان در نظر گرفته شده است و پیگیر تکمیل و اعتبار این دو پروژه هستیم و نیاز‌مند اعتبار خاص میباشد و از مسئولین وکشوری خواست برای تکمیل و اعتبار پروژه انتقال اب سد نساء کمک کنند و امیداریم بتوانیم سال اینده اب سالم سد نسا ء را به شهر‌های بم و بروات برسانیم.

شسهوار پور گفت: یکی از ادارات شهرستان بم اداره جهاد کشاورزی بعداز زلزله نتوانسته ایت ساختمان اداری خود را احداث کنند و در حال حاظر در کانکس میباشند و برای ان اعتبار تخصیص دادیم و امیدواریم این ساختمان جهاد کشاورزی با کمک وزارت جهاد کشاورزی ساخته و به بهربرداری برسد.

فرماندار بم گفت : پل ورودی دهبکری بم که بعد ار بیش از ۱۲ سال کار ساخت ان متوقف شده بود ساخت دوباره این پل توسط اداره حمل نقل جاده‌ای استان کرمان در حال انجام است و ساخت دوباره پل دهبکری شروع شده است امیدواریم بتوانیم این پل را که بیش از ۱۲ سال نیمه تمام بود به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری وزارت کشور جلسه شورای فنی جهاد کشاورزی استان کرمان فرماندار بم شهرستان بم فنی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری انا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در وزارت فرهنگ گفت: کار بازسازی حریم تئاتر شهر بدون وقفه در حال انجام است؛ بودجه لازم تزریق شده و کار‌ها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: صبح امروز در همین رابطه جلسه داشتیم و د رآن جلسه هم تأکید شد که  کارها بدون یک روز توقف تا اتمام پروژه جلو برود.

وی خطاب به خبرنگار آنا گفت: شما هرزمان متوجه شدید سر وصدای ساخت و ساز حریم تئاتر شهر به گوش نمی‌رسد، به من خبر دهید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود