Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:41:15 GMT

عملیات اجرایی کارخانه ام‌دی‌اف در اهواز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۷۸۵۵

عملیات اجرایی کارخانه ام‌دی‌اف در اهواز آغاز شد

به گزارش ایرنا حسینعلی امیری روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز سوم کارخانجات ام‌دی‌اف نوین چوب در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز اظهارداشت: رئیس جمهوری پس از بررسی‌ میدانی در سراسر کشور در بخش‌هایی که نیاز به اصلاح قوانین داشته‌اند، لوایحی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی تهیه و به مجلس ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجلس نیز حدود ۸۴ تقاضا را به صورت اولویت برای ۲۲ لایحه در مدت باقیمانده شورای اسلامی مورد بررسی قرار می‌دهد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه این ۲۲ لایحه شامل لوایحی است که به نوعی با موضوع اقتصاد مقاومتی ارتباط مستقیم دارند، گفت: دولت تسهیلات ویژه‌ای برای احیای واحدهایی که از سال‌های گذشته از چرخه فعالیت خارج شده‌اند، اختصاص داده است.

وی بیان کرد: اراده مقامات دولت، استانداران، فرمانداران و مدیران بخش‌های مختلف و همکاری بانک‌های کشور همه حکایت از این دارند که موضوع اقتصاد مقاومتی به دنبال یک سیاست راهبردی تعقیب می‌شود.

امیری با اشاره به بهره برداری واحدهای تولیدی در مناطق مختلف کشور با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا افزود: خوزستان ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های صنعتی دارد و طی ۲ روزی که در این استان بودم بیش از ۷۰ واحد تولیدی و کارآفرینی به بهره برداری رسیدند.

وی اظهارداشت: رییس جمهوری در سفرهای استانی خود همراه اعضای دولت، واحدهای بسیار بزرگی را به بهره برداری رسانده‌اند که همه آنها حکایت از عزم دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: بی‌شک این  اقدامات می‌توانند کشور را از آسیب‌های اقتصادی دور و علاوه بر مقاوم کردن اقتصاد کشور، اشتغالزایی کنند.

فاز سوم کارخانجات نوین چوب در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز به عنوان جدیدترین خط تولید ام دی اف خام برای اولین بار در جنوب کشور برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده و ظرفیت تولید بیش از ۱۵ میلیون مترمربع را دارد.
این کارخانه با سرمایه گذاری بیش از ۴۰ میلیون یورو راه اندازی خواهد شد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در سفر ۲ روزه خود به استان روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از پالایشگاه بنزین و  پل زیرگذر شوشتر حضور داشت و از مناطق محروم شهرستان‌های کارون، مسجد سلیمان و بهبهان بازدید کرد و قرار است در یادواره شهدای دشت آزادگان نیز شرکت کند.

توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و خدماتی در شهرستان‌های کارون، مسجدسلیمان و بهبهان، بهره‌برداری از استخر دانش بعثت اهواز و آغاز عملیات اجرایی کارخانه MDF شرکت نوین چوب واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز از برنامه‌های سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به خوزستان تاکنون بوده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا رییس جمهوری سرمایه گذاری شورای اسلامی لایحه یورو انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز معاون پارلمانی رییس اقتصاد مقاومتی بهره برداری عملیات اجرایی رییس جمهوری نوین چوب ام دی اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف، موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت، پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.‌

کد خبر 6090012

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد