Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر مرکز درمانی موقوفه قائم(عج) پس از ۱۴ سال در نسیم‌شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید. ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، امروز همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر پس از آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا شهرستان بهارستان، 3 پروژه درمانی و خدماتی با حضور شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، مجتبی خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان و دیگر مسئولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران امروز در حاشیه افتتاح این پروژه‌‌ها در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام‌اللّه دهه فجر با اشاره به افتتاح مرکز درمانی موقوفه قائم(عج) پس از 14 سال در نسیم‌شهر اظهار داشت: این مرکز درمانی نیمه دولتی است و توسط خیرین و مشارکت اداره اوقاف در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع با اعتبار 200 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

اعتبار 110 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای ساخت 41 مرکز درمانی در مناطق محرومطرح جامع مرکز درمانی مبارزه با سرطان در استان سمنان تهیه شدبلاتکلیفی 150 بیمار در نبود متخصص رادیولوژی در مرکز درمانی دولتی همدان

وی در ادامه به تحویل 2  واحد مسکونی به افراد تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و افزود: روند تحویل منازل مسکونی طبق اولویت به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در دستورکار قرار دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران سپس با اشاره به ساماندهی کارتن‌خواب‌ها تصریح کرد: سامان‌سرایی تحت عنوان گرمخانه موقت برای استقرار کارتن‌خواب‌ها در نسیم‌شهر افتتاح شد که تا احداث ساختمان اصلی گرمخانه این مرکز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/‌220/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بهره برداری رسید سال در نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس