Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اخلاص و خدمت جهادی دو ویژگی بارز سپهبد شهید سلیمانی بود.

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی  ظهر امروز در گردهمایی گروه‌ها و فعالان جهادی طلاب خراسان رضوی در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه اظهار داشت: جوانان امروز جنگ و انقلاب آن روزها و هشت سال دفاع مقدس را لمس نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تصاویر و صداهایی از آن دوره باقی مانده اما کسی نمی‌تواند آن روزها را زنده کند، حقایقی در زمان گذشته وجود داشت که نمی‌توان آنها را به تصویر کشاند، انقلاب ما انقلاب اسلامی بود و ربطی به نظام نداشت، انقلاب به دو بخش انفجاری و ارادی تقسیم می‌شود که ویژگی انقلاب انفجاری، تأثیر سریع و تسکین مردم انقلابی است.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: در انقلاب انفجاری مانند انقلاب کبیر فرانسه خواسته مردم دقیقاً پس از انقلاب برآورده می‌شود اما پس از مدتی مجدداً استکبارها آغاز می‌شوند، اما انقلاب اسلامی ارادی بود و مردم از گرسنگی و نیاز دست به انقلاب نزدند، انقلاب اسلامی ما خدای حذف شده از زندگی ما را به ما برگرداند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: اسلام آموزش‌های مدرنیته را از بین برده و اسلام را مجدداً وارد جامعه کرد، انقلاب برای سرنگونی نظام ستمشاهی و ایجاد یک جریان حکومتی مردمی به وجود آمد و مسلمانان توانستند به هدف خود برسند، پیش از انقلاب کسی اهداف ما را درک نکرده بود و پس از آن نتایج بلندمدتی کسب شد.

وی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی قدرتی بود که به عنوان اهرم در دست انقلاب قرار گرفت، انقلاب اسلامی ایران نتایج خوبی داشت، به عنوان مثال، آیت‌الله مصباح تئوریسین غربی را دعوت به اسلام کرد، امروز افسران جنگ نرم در نظام جمهوری اسلامی جوانان حوزه علمیه هستند.

نماینده ولی فقیه در مشهد گفت: به گفته مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چهل سال دوم به طلوع ولایت عظما می‌رسد، در عرصه جنگ نرم جوانان امروز مبارزه می‌کنند، جوانان حوزه علمیه کمک به سیل زدگان را ابزاری برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) قرار دهند.

وی ادامه داد: بنده نیز به عنوان یکی از طلبه‌ها خود را نوکر و سرباز خدا می‌دانم، معیار همراهی با خداوند اخلاص در خدمت و به کار آمدن تلاش و کارهای جهادی برای امروز است، شور و هیجان امروز برای شهید حاج قاسم سلیمانی بی‌سابقه بوده و برای هیچ یک از شهدا به این اندازه شور وجود نداشت.

علم‌الهدی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی دو ویژگی اخلاص در خدمت و به کار آمدن خدمات را دارا بود، جهادگران باید سرباز مفید امام زمان (عج) باشند.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: مسلمان در لباس جهادی نوکر بوده و باید نوکری کند، درس سرمایه نوکری بوده و هرچه فرد بیشتر درس بخواند می‌تواند بیش از قبل نوکری کند، این نوکری امام زمان (عج) باید به عنوان امتیاز حفظ شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گردهمایی طلاب و روحانیون نماینده ولی فقیه انقلاب اسلامی علم الهدی دو ویژگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است

روز گذشته بود که خبر شناسایی پیکر مطهر شهید جواد مراثی، از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(ع) منتشر شد و بر این اساس از طریق پلاک هویت وی شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته بود که خبر شناسایی پیکر مطهر شهید جواد مراثی، از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) منتشر شد و بر این اساس از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.

خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام عصر روز گذشته توسط جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهری به خانواده وی اعلام شد.

شهید مراثی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و سرانجام یکم اسفند سال ۱۳۶۰ در چذابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بازنگشت.

متن وصیت‌نامه این شهید نیز به شرح زیر است:

متن وصیت‌نامه شهید تازه تفحص شده، شهید جواد مراثی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رَبَنا افرِغ عَلینا ثَبِتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَی الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ

قبل از هر چیز درود به رهبر و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی و سلام بر شهدان اسلام از کربلای حسین تا کربلای خمینی.

اکنون که به آرزوی قلبی خودم رسیدم و تسلیم دست نشانده آمریکا جنایتکار یعنی صدام بعثی آن مزدور عراقی نشدم، خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم خداوند این قربانی بسیار ناچیز را از خانواده ما قبول کند.

ان‌شاءالله، پدرم و مادرم خبر شهادت پسرتان جواد را شنیدید امید دارم از خبر شب عروسیم برایتان شادتر باشد به خدا قسم این را از ته قلبم به شما می‌گویم امیدوارم مشتی باشد بر دهن دشمنان خارج و منافقین داخل و به خدا راضی نیستم برای من گریه کنید چون گریه شما شاید باعث شاد شدن دشمنان اسلام و انقلاب شود و از خدای بزرگ می‌خواهم که شماها با صبر انقلابی خود ندای شهدا را به گوش ابرقدرت‌های ظالم و ستمگر برسانید و پیام‌آور خون آن‌ها شما باشید که خدای نکرده انقلاب ما باز دست آن ظالمان جهانخوار نیافتد البته تا این ملت رنج دیده و شهید داده هستند خواب بازگشت این انقلاب را باید ببینند.

پدر و مادر عزیزم من از شما چگونه تشکر کنم که مانع از رفتنم به این راه مقدس و اسلامی نشدید و مرا با کمک خدای بزرگ یاری کردید تا قدمی اگر قبول باشد نزد الله برای اسلام و قرآن و میهن عزیزم بردارم و امیدوارم در روز رستاخیز اگر لیاقت شهیدی از شهیدان خدا در من باشد بتوانم جبران این همه لطفی که در حق من کردید را بکنم. ان‌شاءالله.

دیگر اینکه شماها را به خون شهدا قسم اگر این حسین زمان یعنی امام عزیزمان خمینی بزرگ را تنها بگذارید و او را یاری نکنید که در روز قیامت این شهدا هستند که جلوی شماها را می‌گیرند و از شماها شکایت می‌کنند.

در پایان پیروزی اسلام و مسلمین و طول عمر رهبر انقلاب امام خمینی و صبر و بردباری برای خانواده شهدا و شفای مجروحین و معلولین و پایداری دولت جمهوری اسلامی ایران را از خدای منّان خواستارم. والسلام»

در ادامه نیز تصاویری از این مادر شهید را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 749589

دیگر خبرها

  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود