Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عباس امینی کارگردان بازیگر، امیرحسین فتحی و باران کوثری بازیگران اثر، جواد نوروزبیگی تهیه کننده اثر و سایر عوامل فیلم سینمایی «کشتارگاه» در نشست خبری این فیلم حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.  تاریخ انتشار: 15:25 - 17 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۰۴۸

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نشست خبری فیلم سینمایی «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه با اجرای محمود گبرلو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عباس امینی کارگردان بازیگر، امیرحسین فتحی و باران کوثری بازیگران اثر، جواد نوروزبیگی تهیه کننده اثر و سایر عوامل فیلم سینمایی «کشتارگاه» در نشست خبری این فیلم حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده متن کامل نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده معرفی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده برنامه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید 

ابراهیم امینی کارگردان فیلم «کشتارگاه» درباره احتمال فروش موفق فیلم خود گفت: به شخصه معادلات گیشه را نمی شناسم اما بدون شک برای فروش فیلم هم فکر هایی کرده ام، البته نگاه گیشه و برنامه ریزی های مربوط به آهن بیشتر به حواد نوروزبیگی مرتبط است. 

وی درباره بازیگران فیلم اذعان کرد: به شخصه برای من اتفاق جذابی بود که برای نخستین بار با حسن پورشیرازی همکاری کنم، با این فیلم می خواستم به نوعی امیرحسین فتحی را در سینمای ایران رونمایی کنم. 

امیرحسین فتحی بازیگر این فیلم اضافه کرد: خیلی خوشحالم که به جشنواره فیلم فجر آمده ام و فیلمم اکران شده است. 

وی درباره ساخت فیلم سینمایی کشتارگاه به عنوان فیلم اولی اذعان کرد: من می خواستم سانس فیلمم تغییر کند اما مقدور نشد، در مورد فیلم اولی بودن خودم هم نفهمیدم چرا همه اصرار داشتند که فیلم اولی باشم، در آیین نامه سازمان سینمایی یک قانون آمده اما در آیین نامه ارشاد قانونی دیگر آمده که خودم هم سر در نیاوردم. 

امیرحسین فتحی بازیگر این فیلم درباره نقش خود در کشتارگاه اذعان کرد: من و عباس امینی برای این کاراکتر خیلی صحبت کردیم، من سعی کردم که نزدیک به نقش بازی کنم و تمام تلاشم را برای نقش انجام دادم. 

عباس امینی درباره انتخاب امیرحسین فتحی برای این فیلم اذعان کرد: من بازی های امیرحسین در تئاتر را دنبال کردم و بعد از دیدن تئاترهای وی او را برای این فیلم انتخاب کردم. 

وی در همین راستا ادامه داد: من افتخار می کنم که در کار پدر بازی کردم، اگر موقعیتی پیش بیاید و پدر به من پیشنهاد بازی دهد بدون شک با افتخار برایش بازی می کنم. 

خبر در حال نکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما کلیک کنید برای مشاهده جشنواره فیلم فجر ۳۸ امینی کارگردان امیرحسین فتحی فیلم سینمایی عباس امینی نشست خبری فیلم اولی خودم هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد

 ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینما‌های پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پشت صحنه تازه ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما | تصاویر
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳