Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر نقش مالک اشتر گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای من شخصیت بسیار والایی است، وی برایم بالاترین اهمیت را دارد و برای چهلم وی راهی قم هستم. تاریخ انتشار: 15:30 - 17 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۹۶۱

داریوش ارجمند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون تهیه کنندگی سازمان سینمای اوج برای فیلم سینمایی «روز بلوا» گفت: در ابتدای امر در پذیرفتن یک نقش برای من مهم نیست که چه تهیه کننده‌ای دارد، وقتی من فیلمنامه را خواندم و با کارگردان صحبت کردم از همان لحظه بازی در «روز بلوا» را پذیرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: وقتی متوجه شدم که سازمانی همچون اوج برای ساخت چنین فیلم دغدغه مندی پیش قدم شده از آنها تشکر کردم، اوج این شجاعت را به بهروز شعیبی داد تا بتواند بسیاری از حرف‌هایش را در فیلم بزند، وی توانست  آن چیزی را در فیلم روز بلوا مطرح کند که شاید سایرین جرأتش را ندارند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده متن کامل نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده معرفی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده برنامه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم سینمایی «روز بلوا» با تقدیر از فیلم بهروز شعیبی افزود: کدام کارگردان را می شناسید که جرأت زدن چنین حرف هایی را داشته باشد، کدام کارگردان این چنین پای حرفش می ایستد؟. به نظر من شجاعت و غیرت بهروز شعیبی مثال زدنی است. 

وی درباره اظهار نظرات تند خود در نشست خبری فیلم روز بلوا اذعان کرد: من همیشه پای اعتقاداتم می ایستم زیرا چیزی جز اعتقاداتم ندارم، من نه باغ دارم و نه ویلا و برج، من فقط اعتقاداتم را دارم و به این اعتقادات معتادم.

ارجمند درباره تسلیت گفتن شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در جریان نشست خبری فیلم روز بلوا تاکید کرد: من شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفتم زیرا که برایم مهم بود، من دو شب برای سردار سلیمانی گریه کردم، برای اینکه او مرد مردی نبود که بتوانم فراموشش کنم.

وی در همین راستا افزود: سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای من شخصیت بسیار والایی است، وی برایم بالاترین اهمیت را دارد و برای چهلم وی راهی قم هستم. 

بازیگر سریال امام علی (ع) درباره تحریم برخی هنرمندان نسبت به جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: سوال من این است که این تحریم کنندگان چه چیزی به دست آورند؟، به نظر من بابک حمیدیان به جای تحریم باید به اینجا می آمد و اگر اعتراضی داشت همینجا اعلام می کرد، شیوه من اینگونه اعتراض است و به تحریم اعتقادی ندارم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره فیلم فجر اخبار سینما سپهبد شهید قاسم سلیمانی کلیک کنید برای مشاهده جشنواره فیلم فجر ۳۸ فیلم روز بلوا بهروز شعیبی شهادت سپهبد نشست خبری برای چهلم برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می آید، اظهار کرد: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی، تصریح کرد: مهمترین ویژگی شهید قرنی علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود.

وی افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام ( ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

عدیده به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش اشاره کرد و گفت:شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی ها باید شهید می شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است