Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:05:33 GMT

توسعه متوازن شهری نیازمند همکاری مردم است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۸۲۳۶

توسعه متوازن شهری نیازمند همکاری مردم است

غلامرضا مهرجو روز پنجشنبه در آیین برپایی میزخدمت در جمع نمازگراران مسجد صاحب الزمان (عج) محله باباعلیشاه این شهر به مناسبت دهه فجر افزود: رسیدن به یک زندگی استاندارد و مطلوب در صورتی‌که یک پای کار آن مردم نباشند نتیجه بخش نیست.

وی گفت: برپایی میز خدمت در محلات یکی از برنامه‌های مهم ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر این شهرستان است که از این حرکت خرسندیم و افتخار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرجو  اظهارداشت: انقلاب دارای ۳ عنصر مهم است که یکی از مهم ترین آنها اتکا به مردم است.

وی گفت: رهبری اصلی‌ترین رکن و ویژگی انقلاب اسلامی است که پس از گذشت ۴۰ سال با اقتدار با وجود توطئه و بحران‌های زیاد دشمنان همچنان در جهان می‌درخشد.

فرماندار گناوه افزود: بحث فاضلاب یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه هر منطقه است و  از مردم این شهر که شبکه فاضلاب در منزل آنان رسیده و تاهنور متصل نشدند، اقدام کنند.

وی بیان کرد: مدیرانی که در این نشست حضور دارند اگر توان دارند به قول‌های خود عمل کنند و اگر امکان ندارد بصورت شفاف به مردم بگویند.

فرماندار گناوه گفت: امسال بدلیل شرایط کشور و تحریم‌های ظالمانه دشمن، اجرای طرح‌ها و خدمات رسانی به مردم بدون وقفه ادامه دارد.

مهرجو افزود: در دهه مبارک فجر امسال ۵۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان در سطح این شهرستان افتتاح و اجرا شده‌است.

وی بیان کرد: شهرداری در چند مدت اخیر طرح و برنامه‌های مختلفی در سطح شهر بصورت جهادی در دست اجرا دارد که انتظار داریم به تمام محلات توجه شود.

فرماندار گناوه از شهردار خواست تا نهضت آسفالت معابر را براساس یک پروسه ۳ تا ۵ ساله در برنامه اولویت دار خود قرار دهد.

وی افزود: پیاده‌رو سازی و زیباسازی ورودی شهر گردشگری گناوه که معرف و شهرت کشوری دارد نیاز است اما به موازات آن به سایر محلات مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه گناوه گفت: حضور مسئولان در مساجد و  بین مردم اقدامی ارزشمند است که فواید و مزایای خوبی در حل مشکلات و مطالبه جامعه دربر خواهدداشت و باید این برنامه در همه سال مستمر  باشد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: از مردم این شهر انتظار داریم مدیریت شهری را در اجرای برنامه و طرح ها یاری و مشارکت کنند.

وی از مردم خواست تا حضوری پرشور و پررنگ در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند داشته باشند.

شهردار بندرگناوه گفت: دغدغه و مطالبه مطرح شده مردم محله باباعلیشاه در این نشست از سال‌های قبل  وجود داشته و زیاد شده و حق به آنان می‌دهیم.

سیدجواد حسینی حقیقی افزود: آسفالت کوچه و معابر یکی از خواسته اصلی مردم این محله است که از اسفندماه امسال انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شبکه سیستم فاضلاب در این محل اجرایی و ۸۰ درصد منازل متصل نکردند انتظار همکاری داریم و هرچه زودتر اقدام کنند.

در این نشست مشکلات و مطالبه‌های این محله مطرح که مسئولان مربوطه به آنان پاسخ دادند.

محله باباعلیشاه یکی از محلات قدیمی و پرجمعیت شهر گناوه در استان بوشهر است.

برچسب‌ها بندرگناوه بوشهر دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه بوشهر دهه فجر بندرگناوه بوشهر دهه فجر فرماندار گناوه گناوه گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گسترش حجاب در جامعه نیازمند همکاری دیگر نهادها است
  • توسعه متوازن با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت ممکن است
  • همکاری شهرداری با احیاگران خانه‌های تاریخی محله امامزاده یحیی
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • صنایع نفت و گاز را پای کار حوزه فرهنگ می‌آوریم
  • توسعه هر منطقه‌ مرهون بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های اجتماعی است
  • پایان عملیات بازپیرایی بوستان شهری کوچه بیوک در یزد
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار