Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه امروز در ادامه سفر به استان بوشهر، از اسکله صیادی جفره بازدید سرزده و با حضور در جمع صیادان و ملوانان، دیدار صمیمانه‌ و چهره به چهره با آن‌ها داشت و در جریان مشکلات این قشر قرار گرفت.

در این دیدار صیادان و ملوانان نسبت به مشکلات مختلف خود از جمله سوخت، قطع شدن پیاپی سامانه‌ها، پیاده نشدن مناسب دولت الکترونیک در اسکله، عدم بهره مندی از امتیاز سختی کار، امتیاز آب و نداشتن بیمه گلایه‌هایی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس قوه قضاییه پس از استماع مشکلات صیادان خطاب به استاندار گفت: پیش از سفر با آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور تلفنی در مورد مشکلات صیادان صحبت کردم که گفت در جلسه دولت این موضوع تصویب شده است.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی از استاندار خواست که این موضوعات را پیگیری کند و به صیادان اطمینان خاطر داد که مشکلات آن‌ها بررسی و اگر در استان قابل حل بود از سوی استاندار و اگر در حوزه استانداری نبود، در تهران پیگیری خواهد شد.

 

آیت الله رییسی، رئیس قوه قضاییه پس از بازدید سرزده از اسکله صیادی جفره به صورت از پیش اعلام نشده در گمرک و محل دپوی خودرو‌های پرشمار وارداتی حضور یافت.

رییس قوه قضاییه در این بازدید در جریان علت دپو و تعداد این خودروها قرار گرفت و مدیر واحد مربوطه توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد.

همچنین آخرین وضعیت پرونده خودروهای وارداتی در این دیدار از سوی رییس کل دادگستری استان بوشهر، تشریح شد و رییس قوه قضاییه نسبت به تسریع در رسیدگی دستوراتی را صادر نمود.

آیت الله رئیسی در مورد ماندگاری کالا‌هایی که در گمرک است سئوالاتی را مطرح کرد. رییس قوه قضاییه در ادامه سامانه‌های فعال در گمرک جهت پیشگیری از قاچاق را مورد سئوال قرار داد.

آیت الله رئیسی در ادامه با کارکنان گمرک گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت و در همین زمینه چند دستور خطاب به رییس کل دادگستری استان بوشهر صادر کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: صیادان و ملوانان رییس قوه قضاییه بازدید سرزده استان بوشهر قرار گرفت آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این بازدید از کارگاههای فنی و حرفه‌ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات درکنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظرگرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

حسن عباسی افزود: آموزشهای فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

در این بازدید، هیمن هرمزیاری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گزارشی از فعالیتها و عملکرد این مرکز را ارائه کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت