Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر تقویت باور دینی در بین آحاد جامعه، گفت: مظاهر فرهنگ غرب نباید در جامعه قرآنی نفوذ داشته باشد. ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی  ظهر امروز در نخستین همایش جامعه قرآنی مازندران اظهار داشت: ایران قبل از انقلاب در حوزه قرآن چه حرفی برای قرآن داشت و امروز در سطح بین المللی چه حرفی دارد؟

وی افزود: برگزاری نخستین همایش جامعه قرآنی مازندران را برای خودمان یک سعادت بزرگ می‌دانیم، اینکه قرآن و اهل بیت را بیش از گذشته جدی بگیریم از محورهای مورد توجه ما است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لائینی تصریح کرد: جامعه قرآنی استان مازندران مسئولان خوب و صاحب ابتکار در این حوزه دارد. شوراهای راهبردی گوناگونی در شورای مختلف راه اندازی کردیم که نخستین آن شورای راهبردی قرآن است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس روایات قرآن مهجور و مظلوم بوده و البته نباید اجازه بدهیم چنین اتفاقی بیفتد، تصریح کرد: قاریان ما باید صاحب سبک نو و جدید باشند، در گام دوم انقلاب باید به این نکات توجه داشته باشیم.

مسابقات قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل‌سنت در سنندج برگزار می‌شودبرگزاری کارگاه تخصصی صوت و لحن ویژه مسابقات قرآن، توسط "احمد ابوالقاسمی"مسابقات قرآن دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد شیراز برگزار می‌شود

لائینی گفت: انتظار دارم جامعه قرآنی ما بسیار بی آسیب و کم آسیب باشد و الگویی برای همه اقشار شود. کم آسیب ترین و پرامتیاز ترین باشد، سبک زندگی اسلامی قرآنی را ابتدا باید در زندگی شخصی مشاهده کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: مظاهر فرهنگ غرب نباید در جامعه قرآنی نفوذ داشته باشد،  به سمت اینکه قرآن و فرهنگ را در جامعه فائق شود حرکت کنیم، فرهنگ قران که قوی شود فرهنگ‌های دیگر تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 681/ز

R41358/P1549/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه استان مازندران جامعه قرآنی ما مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر