Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@13:48:36 GMT

علیپور و کارت زرد عجیب برای شادی گل

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۸۵۰۶

علیپور و کارت زرد عجیب برای شادی گل

مهاجم پرسپولیس بعد از دو سال و اندی مقابل استقلال گل زد اما با کارت زرد داور مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور که در این فصل نمایش خوبی در ترکیب سرخپوشان داشته، بعد از اینکه برابر نفت آبادان نتوانست فرصت های تیمش را تبدیل به گل کند، در ادامه با انگیزه بالایی مقابل استقلال حضور یافت. او ابتدا در دقایق ابتدایی بازی یک فرصت ایده آل گلزنی روی پاس امیری را از دست داد تا هواداران تیمش را بار دیگر نگران فرصت سوزی‌های ادامه دارش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال دقایقی بعد از گل استقلال، این علیپور بود که پاس اوساگوآنا را تبدیل به گل تساوی تیمش کرد تا برای جشن گل خود نزد عکاسان برود. او در حالی که از ترابی و اوساگوآنا می خواست تا در این جشن گل او را مشایعت کنند، روبروی عکاسان قرار گرفت و ژست های خوشحالی خود را ثبت کرد. با این حال ناراحتی هواداران استقلال که در سمت دروازه این تیم و در صحنه مربوط به گل حضور داشتند، باعث شد تا آنها با شعارهای خود این بازیکن را بدرقه کنند. اتفاقی که در ادامه با فراخواندن این بازیکن توسط حیدری و یک کارت زرد برای او توام شد.


علیپور که نمیخواست کارت زرد خود را قبول کند به این موضوع معترض شد که نیمکت نشینان پرسپولیس نیز به سمت داور رفته و اعتراض خود را اعلام کردند اما داور همدانی از بازیکنان خواست با قبول تصمیم وی در میانه میدان برای آغاز بازی حضور یابند.

علی علیپور پرسپولیس تهران دربی (داربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی علیپور پرسپولیس تهران دربی داربی کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ های تبریز حاضر می شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می شود. پرسپولیسی ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

دیگر خبرها

  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!