Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، ارتش سوریه روستای «خلصه» در جنوب روستای «حمیره» و روستای «القلعجیه» در جنوب شهر «خان طومان» در جنوب غرب استان حلب را تحت کنترل خود گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مراسلون، واحدهای ارتش سوریه پس از درگیری با تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های وابسته به آن در روستای خلصه و القلعجیه و کشته و زخمی کردن شماری از آنها این دو روستا را به کنترل خود درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش سوریه از دو هفته پیش همزمان با پیشروی‌ در ادلب عملیات‌هایی را هم در غرب و جنوب استان حلب برای پاکسازی این مناطق از تروریست‌ها انجام می‌دهد تا طبق مفاد آتش‌بس جاده بین المللی حلب به حماه را تحت کنترل داشته باشد.

شهر خان طومان که در ۴۰ کیلومتری حلب واقع است  و دروازه غربی شهر حلب محسوب می‌شود هشت روز پیش (نهم بهمن ماه) آزاد شد. این منطقه همان جایی است که در سال ۲۰۱۶ تروریست‌های داعش با نقض آتش‌بس به مواضع نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آن حمله کردند.

در آن مقطع زمانی با توافق سوریه یک آتش‌بس در برخی نقاط سوریه از جمله خان‌طومان برقرار شد. طبق توافقی که پیرامون آتش بس صورت گرفته بود نباید هیچ گلوله ای ما بین دو طرف شلیک می‌شد، اما گروهک‌های تروریستی اقدامی برخلاف آتش بس انجام دادند و آن را نقض کردند و این منطقه که با مقاومت نیروهای ارتش سوریه از دست تروریست‌ها گرفته شده بود  با حیله و نیرنگ عربستان و غربی‌ها به خصوص آمریکا دوباره به دست گروهک‌های تروریستی افتاده بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تروریست ها ارتش سوریه خان طومان استان حلب آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم) لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم) انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • مین‌زدایی ۳.۵ میلیون هکتار از مناطق مرزی غرب و جنوب غرب توسط ارتش