Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@22:52:58 GMT

استقلال 2 - پرسپولیس یک/ مطهری دبل کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۹۰۰۰

استقلال 2 - پرسپولیس یک/ مطهری دبل کرد

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در نیمه دوم با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال در جریان است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 15:30 دربی 91 را در ورزشگاه آزادی برگزار کرده‌اند.

داور: بیژن حیدری/ کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و سعید قاسمی؛ داور چهارم: آرمان اسعدی؛ کمک داوران پشت دروازه: پیام حیدری و رضا عادل/ ناظر داوری: رحیم رحیمی‌مقدم/ ناظر مسابقه: محمدرضا کسرایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید باقری، علی کریمی، مهدی قائدی و امیرارسلان مطهری

لحظات حساس: 

دقیقه 17: استقلالی‌ها در یک ضدحمله خوب و سرعتی مهدی قائدی را پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت کردند که پاس داخل محوطه جریمه این بازیکن به مطهری نرسید و بیرانوند توپ را مال خود کرد.

دقیقه 19: شوت زمینی وحید امیری از پشت محوطه جریمه را حسینی جمع کرد.

دقیقه 24: استقلال پس از چند حمله پشت سرهم به گل برتری رسید. در این دقیقه ابتدا یک ارسال با ضربه سر محمد انصاری به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد و در برگشت فرشید باقری شوتی را به سمت دروازه زد که بین راه ارسلان مطهری با ضربه ای زمینی دروازه را باز کرد.

دقیقه 26: قائدی خط دفاعی پرسپولیس را بهم ریخت ولی شرایط خود را برای شوت‌زنی سخت کرد که شوت فنی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30: فرار مهدی ترابی از جناح راست و پاس او به اوساگونا درون محوطه جریمه برای پرسپولیس بهترین موقعیت را ایجاد کرد که پاس عرضی این بازیکن دهانه دروازه به علیپور رسید و او با ضربه ای آرام دروازه استقلال را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

دقیقه 37: ارسال غفوری از میانه زمین و توپ برگشتی توسط مدافعان پرسپولیس به قائدی رسید که شوت راه دور او دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه 45: حرکت زیبای مهدی قائدی از سمت راست با حرکت در عرض این بازیکن همراه شد و شوت فوق‌العاده این بازیکن با واکنش زیبای بیرانوند به کرنر رفت.

دقیقه 53: مهدی قائدی با دریبل‌های موفق به محوطه جریمه پرسپولیس نفوذ کرد و با پاس عرضی و اشتباه علیرضا بیرانوند، امیر ارسلان مطهری را در موقعیتی بسیار خوب قرار داد تا این بازیکن دروازه خالی را باز کند و گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند.

 دقیقه 64: علیپور با خطای چشمی پرسپولیس را صاحب ضربه سر ایستگاهی کرد و نوراللهی پشت توپ قرار گرفت. کاشته این بازیکن با دفع ناقص حسینی همراه شد و در ادامه ضربه کنعانی‌زادگان را هم حسینی برگشت داد.

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس امیرارسلان مطهری علی علیپور دربی 91 محوطه جریمه مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در تابستان گذشته دو بازیکن خود را که شاید می‌توانستند به این تیم در فصل جاری کمک کنند به تیم‌های دیگر قرض داد. در درون دروازه در حالی که احمد گوهری می‌توانست یک ذخیره مناسب برای علیرضا بیرانوند باشد به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد و در بازی حساس سرخپوشان مقابل این تیم در جام حذفی نیز یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش بود. این دروازه‌بان در تابستان پیش رو باید به پرسپولیس برگردد چون یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. درمورد این دروازه‌بان باخبر شدیم که باشگاه آلومینیوم به دنبال جذب دائمی او برای فصل بعد است و در این زمینه قصد دارد مذاکراتی با پرسپولیس داشته باشد. همچنین در شرایطی که سرخپوشان در نیم‌فصل اول با کمبود مهاجم مواجه بودند و در حال حاضر هم ذخیره خوبی برای عیسی‌آل کثیر ندارند مهدی عبدی را به تراکتور قرض دادند. عبدی در تراکتور بد عمل نکرد و تا الان 6 گل برای این تیم در لیگ به ثمر رسانده است. در همین راستا باشگاه تبریزی خواستار انتقال دائمی این بازیکن است. البته عبدی هم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این باشگاه هیچ یک از دو بازیکن خود را نمی‌تواند برای یک فصل دیگر به تیمی قرض دهد مگر اینکه با آنها تمدید قرارداد کند.

به نظر می رسد اگر اوسمار همچنان سرمربی پرسپولیس باشد به هیچ یک از دو بازیکن برای فصل آینده نیاز نخواهد داشت.

کد خبر 848660 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی