Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@02:16:21 GMT

کلنگ‌زنی سه طرح آموزشی و تولیدی در بابل

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۹۱۹۳

کلنگ‌زنی سه طرح آموزشی و تولیدی در بابل

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر سه طرح آموزشی و تولیدی امروز پنجشنبه با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد ریال در بابل افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

در این روز طرح سورتینگ بزرگ مرکبات سه هزار تنی با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد ریال  در شهر امیرکلا و همچنین طرح مجتمع دو منظوره آموزشی و خانه مسافر با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد ریال در زمین با زیربنای ۸۰۰ متر مربع در روستای پیچی کلا از توابع بخش لاله آباد بابل به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عملیات اجرایی بانک نشاء برنج در بابل با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال با ظرفیت ۵۰۰ هکتار در مرزبال از توابع بخش لاله آباد بابل آغاز شده است.

فرماندار بابل در حاشیه مراسم بهره برداری از سورتینگ مرکبات در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه اقتصاد شهرستان بابل در حوزه برنج و مرکبات استوار است سرمایه گذاری در این بخش یک ضرورت است .

قربانعلی ولیزاده بورا افزود: در یک مقطعی در سال های گذشته مرکبات بابل به روسیه و کشورهای آسیای میانه صادر می شد اما به خاطر فقر صنعت بسته بندی این صادرات متوقف شده بود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در سه سال اخیر مرکبات بابل در حال صادرات به روسیه است که این امر را مدیون سورتینگ و صنعت بسته بندی مدرن می دانیم.

ولیزاده گفت: با توجه به اینکه بازار مصرف مرکبات کشور روسیه مرکبات درشت است و مصرف داخلی کشورمان مرکبات ریز رونق دارد این تفکیک و بسته بندی باید در سورتینگ انجام شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه تعدادی از جوانان تحصیل کرده و آشنا به فن بازار و صادرات وارد این عرصه شده اند که دولت در حد توان و بضاعت از آنان حمایت کرده است./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

بهره‌برداری از 1730 پروژه در اردبیل

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میلیارد ریال بهره برداری بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید