Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه فجر در پاسداشت شهدای دوران دفاع مقدس ،شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع وطن، مهمان لاله‌های وطن شدند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای شهرکرد با اشاره به اینکه روح شهدا بلند و نظاره‌گر است، گفت: حضور مردم در همه عرصه‌ها پس از ۴۱ سال از پیروزی کشور نشان دهنده این است که راه شهدا و امام شهدا و مکتب اسلامی تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام افزود:حضور مردم در این آیین نشان‌ داد که مردم و مسوولان در نظام اسلامی پس از ۴۱ سال به بالندگی و افتخار دست پیدا کرده‌اند و این حضور نشان‌دهنده این است که راه  شهدا و مکتب شهدا، کم رهرو نشده است.

به گفته وی، ایران با اقتدار یک سیلی بر گوش دشمن ستمگر نواخت و آنچنان ابهت پوشالی دشمن را در هم شکست که دشمن سالیان سال هم نتواند قدرت دوباره به دست آورد.

وی افزود: مردم همیشه بصیر و آگاه کشور در همه عرصه‌ها از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات حضور چشمگیر خواهند داشت.

به گفته وی، مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند هر سال و به مراتب بهتر و به هم پیوسته‌تر حاضر خواهند شد و با مشت‌های گره کرده خود همبستگی و اقتدار نظام را فریاد خواهند زد.

امام جمعه شهرکرد گفت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای رعب و وحشت در دل دشمن ایجاد خواهد کرد و نفاق را از نظام دور و بدخواهان نظام را سرافکنده خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با همراهی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سایر مسوولان  استانی صبح روز پنجشنبه در گلزار مطهر شهدای شهرکرد حضور یافتند و با گلباران قبورمطهر شهدا و تجدید میثاق با امام و شهدا به مقام شامخ شهدای شهرکرد ادای احترام کرد.

نونهالان استان چهارمحال و بختیاری نیز با حضور در گلزار شهدای استان با شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم تجدید میثاق کردند و حضور نونهالان در گلزار شهدا با عنوان "من سلیمانی‌ام"بود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در طول ۸ سال دفاع مقدس، ۲ هزار و ۴۴۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد، ۴۰ فرمانده و سردار شهید است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری دهه فجر رضا رحمانی چهارمحال وبختیاری دهه فجر چهارمحال و بختیاری گلزار شهدای گزارش ایرنا گلزار شهدا شهدای شهرکرد دفاع مقدس لاله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور دارد.
سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • میزبانی مردم دارالعباده یزد از لاله خوشنام
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد