Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر کشور گفت: باید بر روی پای خود بایستیم و با تکیه بر توان داخلی در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم. ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مهدی جمالی‌نژاد بعد از ظهر امروز در همایش "کاشان در آستانه تحول" ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار شورای شهر در عملکرد مدیریت شهری اظهار داشت: امسال سال سختی را گذراندیم و اتفاقات ناخوشایند و خوشایندی را پشت سر گذراندیم و این اتفاقات در کنار تمامی خباثت‌های دشمنان و تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به شاخص‌ترین اتفاقات پیش آمده در طول چهل سال گذشته افزود: آنچه دغدغه ما و موجب نگرانی ماست، بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر این موضوع تاکید داشتند چراکه بسیاری از پروژه‌های مد نظر به نتیجه نمی‌رسد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه عدم اتحاد میان مردم و مسئولان تمامی تلاش‌ها را بی اثر می‌کند، ابراز داشت: امنیت ملی ما وقتی تضمین می‌شود که مردم تعلق خاطرشان نسبت به شهر و یا روستایشان افزایش پیدا کند و در اینصورت سرمایه اجتماعی ارتقاء و به تناسب امنیت اجتماعی نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که باید در تمامی زمینه‌ها قوی شویم و بر همین اساس باید بر روی پای خود بایستیم و با تکیه بر توان داخلی در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم.

امنیت اجتماعی مسکن مهر بندر امام خمینی افزایش می‌یابدرئیس کل دادگستری استان اردبیل: با اخلالگران نظم و امنیت اجتماعی برخورد می‌شودتحقق امنیت اجتماعی در استان قزوین با جدیت پیگیری می‌شود‌

حجت‌الله غلامی نیز در این همایش ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: با وجود تمامی مشکلات هیچگاه توسعه و پیشرفت کشور متوقف نشده است و تمامی این پیشرفت‌ها نتیجه تلاش گذشتگان ما از 40 سال گذشته تاکنون بوده است و به مناسبت‌های مختلف نیز جشن‌های باشکوهی را برگزار می‌کنیم تا اعلام کنیم شور و نشاط همچنان در زندگی مردان و زنان ایرانی وجود دارد.

وی ضمن اشاره به فعالیت‌های عمرانی در سطح استان اصفهان در طول سال‌های اخیر افزود: برنامه‌ریزی صورت گرفته بر این اساس است که در ایام‌الله دهه فجر، وزرا و یا معاونانشان، استاندار اصفهان و یا معاونانشان در سطح این استان حضور پیدا کنند و در افتتاح پروژه‌ها مشارکت داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری اصفهان ضمن اشاره به افتتاح بیش از 800 پروژه با اعتبار بیش از دو هزار و 300 میلیارد تومان در سطح این استان ابراز داشت: از آغاز هفته دولت تا پایان ایام الله دهه فجر به صورت میانگین روزانه 10 پروژه در استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است به نحوی که نزدیک به شش هزار و 500 میلیارد تومان از پروژه‌های شهرداری‌های استان اصفهان به پروژه‌های عمرانی تخصیص پیدا کرده است.

وی ضمن اشاره به پتانسیل‌های مختلف در شهرهای استان اصفهان گفت: خوشبختانه حضور فعال و پررنگ بخش خصوصی در عمران و آبادانی اقصی نقاط استان اصفهان بر هیچ کس پوشیده نیست و خیران نیز در این زمینه نقش بسزایی دارند.

انتهای پیام/803/ع

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایام الله دهه فجر رهبر معظم انقلاب ضمن اشاره امنیت اجتماعی استان اصفهان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است

ماموستا عبدالسلام امامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با تسلیت به مجاهدان محور مقاومت به ویژه مستشاران نظامی ایران در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار داشت: باید درود و سلام ویژه به ارواح طیبه شهدایی مانند شهید تهرانی مقدم که سبب تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در حوزه موشکی شده‌اند فرستاد.

وی تصریح کرد: به عنوان یک مسلمان باید به خود ببالیم که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح کشور نه تنها باعث عزت برای ایران اسلامی بلکه برای باعث سربلندی برای محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌اند.

امام جمعه مهاباد بیان کرد: بی‌تردید اقدامی که ایران در عملیات «وعده صادق» انجام داد یک اقدام دفاعی بود چرا که رژیم صهیونیستی در 6 ماه گذشته و پیش از آن تمامی مرزهای اخلاقی و بین‌المللی را زیرپا گذاشت و توجهی به قطعنامه‌های متعدد سازمان ملل، شورای امنیت و دستورات سازمان‌های حقوق بشری نکرد.

وی افزود: با توجه به حملات متعدد به مصالح و منافع و نیروهای مردم در سوریه، صبر راهبردی نظام اسلامی ایران مانع از این می‌شد که منطقه بیش از این دچار تنش نشود اما اقدام اخیرا رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری و سفارت ایران در دمشق و شهادت 34 هزار نفر از مظلومان غزه باعث شد رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور انتقام وعده صادق را صادر کنند.

ماموستا امامی بیان کرد: در این رابطه نیروهای مسلح کشور، مردانه برخلاف تمامی عملیات‌های رژیم صهیونیستی که با غفلت انجام می‌گیرد، با اعلام قبلی حمله‌ای را انجام داد که در مقام دفاع از خود بود و از همه مهمتر در این حمله صرفا به اماکن نظامی و نه به مردم عادی و بیمارستان‌ها، نیروهای امدادی و زنان و کودکان حمله شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه این عملیات به اهداف از پیش تعیین شده خود رسید و از همه مهمتر سیستم دفاعی رژیم صهیونیستی یعنی گنبد آهنین و فلاخن داود و دیگر سیستم‌های آن را پشت سر گذاشت و آن به عنوان یک عملیات ابتدایی در این زمینه، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را برای تمام جهانیان آشکار کرد.

امام جمعه مهاباد تصریح کرد: در نظرسنجی‌هایی که در کشورهای اسلامی و عربی انجام شده است بیش از نزدیک 88 درصد مردم از این اقدام بسیار خوشحال شدند و خود را در طرف ایران قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است