Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:35:12 GMT

تعویض قائدی درست بود/ استقلال می‌توانست زشت بازی کند

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۹۶۳۶

تعویض قائدی درست بود/ استقلال می‌توانست زشت بازی کند

به گزارش خبرنگار مهر، نود و یکمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه ۱۷ بهمن و در حضور ۵۶ هزار و ۷۰۰ نفر تماشاگر به قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی در پایان با تساوی ۲ به ۲ تمام شد. ارسلان مطهری ۲۴ و ۵۲ برای  استقلال، علی علیپور ۲۹ و بشار رسن ۸۹ برای پرسپولیس گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا منصوریان در مورد این بازی گفت: به دو تیم و فوتبال ایران خسته نباشید می گویم. به دلیل اینکه بازی گل داشت دو تیم برای جبران تلاش زیادی کردند. دقیقا ۸۵ تا ۹۵ دست سرمربی لب خط بسته است و بازیکنان بزرگ در زمین می توانند ابزار دست سرمربی باشند.

وی ادامه داد: در ۵، ۶  دقیقه پایانی بازی استقلال باید حرفه ای تر بازی می کرد. ایرادی نداشت اگر کمی از زیبایی بازی گرفته می شد و بازی را خراب می کردند. بازیکن می داند که در ۷، ۸ دقیقه پایانی سی میلیون هوادار می توانند خوشحال به خانه بروند. زمانی که توپ در زمین پرسپولیس بود استقلال می توانست به راحتی پرسپولیس را خراب کند. در مجموع بازی فوق العاده ای بود استقلال خیلی خوب بازی کرد.  

منصوریان در ادامه گفت: با تمام احترامی که برای سایر تیم ها قائل هستم اما دو تیم استقلال و پرسپولیس هواداران بسیاری دارند و هر صبح که از خواب بیدار می شوند یا به تیم آبی یا به تیم قرمز فکر می کنند اگر این دو تیم نباشند بخش بزرگی از فوتبال ایران آسیب خواهد دید.

منصوریان درباره تعویض قائدی نیز گفت:قائدی تمام کیفیت خود را در بازی رو کرد. تعویض قائدی به درستی انجام شد چرا که یک خط صاف در کنار دفاع راست ایجاد کرده بود.

وی تصریح کرد: قبل از بازی گفته بودم تیم استراماچونی در دفاع بالاتری بازی می کرد. بعد از گرفتن توپ استقلال باید بازی را در دست می گرفت چرا که هیچ گاه مهم نیست چگونه تیم به پیروزی رسیده است در بازی با استرالیا کسی یادش نمی آید چه اتفاقاتی رخ داد و فقط نتیجه بازی به یاد ماند. در ۷، ۸ دقیقه پایانی هوادار از تیم کیفیت نمی خواهد بلکه نتیجه برای او مهم است.

منصوریان درباره مدافعان استقلال نیز گفت: دانشگر یکی از بهترین هاست و تیم ملی به چنین بازیکنی نیاز  دارد. طاهرخانی بازیکن جوان، باانگیزه و نترسی است، استقلال باید با او ۵ ساله تمدید کند چرا که این به نفع هر دو طرف می باشد. استقلال منافع آینده خودش را تامین می کند و طاهرخانی نیز شانس بازی در تیم بزرگ استقلال  را دارد.

او درباره نیمکت دو تیم نیز گفت: فرهاد مجیدی در مقایسه با یحیی دو به یک بود. در نیمکت فرهاد مجیدی گزینه اول آرش بود اگر دیاباته مصدوم نبود به احتمال بسیار بازی را با او آغاز می کرد. عدم حضور دیابانه لطفی به ارسلان مطهری بود. دربی جای بازیکنان بزرگ است.

کد خبر 4846430 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس علیرضا منصوریان ارسلان مطهری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال تراکتور تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتسال ایران فرهاد مجیدی کاراته والیبال دقیقه پایانی تعویض قائدی نیز گفت دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز در خبری عنوان شد که تیم های استقلال و پرسپولیس با توجه به امتیازهایی که کسب کرده اند جواز صعود مستقیم به لیگ نخبگان آسیا را کسب کرده اند و سایر تیم ها باید برای جایگاه سومی تلاش کنند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. قهرمان جام حذفی هم به پلی آف لیگ نخبگان راه پیدا می کند.

در این زمینه سهیل مهدی مسئول مسابقات لیگ برتر به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: درباره اینکه صعود استقلال و پرسپولیس قطعی شده آقای زراعی باید صحبت کند.

وی در خصوص اینکه چرا تصمیم گرفته شده قهرمان جام حذفی باید به پلی آف برود و تیم دوم لیگ مستقیم به لیگ نخبگان برود، گفت: این تصمیم را هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گرفته و ربطی به کمیته مسابقات ندارد.

مهدی در ارتباط با اینکه پرسپولیسی ها معتقد هستند اگر قرار است سازمان لیگ برای بازی هفته پایانی استقلال و پیکان تهمیداتی داشته باشد تا بازی با حضور هواداران برگزار شود، باید برای بازی این هفته سرخپوشان مقابل هوادار هم این تمهیدات در نظر گرفته شود، اظهار کرد: اصلا درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس بابت این موضوع نیامده است. درثانی وضعیت جغرافیایی شهرک اکباتان و نحوه بلیت فروشی آن به صورتی است که تصمیم گیری در مورد این موضوع اصلا دست سازمان لیگ نیست و باید مسئولان شورای تامین در موردش نظر بدهند. من الان هر حرفی بزنم اشتباه است چون نه درخواستی آمده و نه تصمیم گیر نهایی هستیم.

مسئول کمیته مسابقات همچنین در مورد درخواست تبریزی ها برای تعویق بازی تراکتور و گل گهر تاکید کرد: اگر درخواستی در این زمینه باشد باید بررسی کنیم که آیا برنامه به ما راه می دهد این بازی را به تعویق بیندازیم یا خیر. در هر صورت بخشی از برگزاری بازی دست عوامل مسابقات در تبریز است و اگر مشکلی بابت برنامه ریزی نداشته باشیم با آنها تعامل می کنیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903940

دیگر خبرها

  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • ضعف بازیکنان پرسپولیس مشخص شد
  • احمدزاده باز هم روی دور غر زدن
  • پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • نمایش متفاوت شهاب زاهدی نسبت به پرسپولیس؛ پس چرا در تیم شما نمی‌زد؟
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!