Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@16:01:13 GMT

معترضان دفتر محلی حزب آزاد ملی لبنان را آتش زدند

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۹۸۳۴

معترضان دفتر محلی حزب آزاد ملی لبنان را آتش زدند

پایگاه خبری لبنان ۲۴ گزارش کرد: معترضان دلیل این اقدام خود را برخورد نامناسب محافظان «زیاد اسود» نماینده مجلس و عضو فراکسیون «لبنان قوی» وابسته به حزب آزاد ملی با آنان،عنوان کردند.

این فراکسیون ۱۹ نماینده در مجلس ملی لبنان دارد.

برپایه این گزارش، جوانان معترض خسارت های مالی به دفتر حزب یاد شده وارد کردند و علیه رییس و نمایندگان وابسته به آن شعار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار دیگری از جوانان روبروی دفتر حزب آزاد ملی در طرابلس در شمال لبنان تجمع و سعی کردند به آن حمله کنند و وارد آن شوند  اما نیروهای نظامی و انتظامی مانع شدند.

پیش از این و در بیست و چهارم آذر ماه گذشته نیز معترضان دفتر حزب المستقبل به ریاست «سعد حریری» نخست وزیر پیشین و نیز دفتر حزب آزاد ملی در شهر عکار در شمال لبنان را آتش زدند.

«میشل عون» رییس جمهوری لبنان در شهریور سال ۱۳۸۴ خورشیدی در یک نشست خبری در شرق بیروت خبر تاسیس حزب سیاسی "آزاد ملی" به رهبری خودش را اعلام کرد. اکنون رهبری این حزب به عهده "جبران باسیل" متحد وی است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حزب آزاد ملی دفتر حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی

رسانه‌های عبری زبان امروز-چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین شهرک در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وبگاه العهد به نقل از رسانه‌های صهیونیست گزارش داد: آژیرهای خطر در شهرک‌های «نطوعه»، «متات»، «الکوش» و «حرفیش» در غرب الجلیل به صدا درآمد.

این در حالی است که پیش از این رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان با انتشار صحنه‌هایی از هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان رژیم صهیونیستی در آن مستقر بودند خبرداد که توسط مبارزانش هدف قرار گرفتند. از جمله این اهداف حملات مستقیم به مقر «رادار» نظامی ارتش اسرائیل بود.

مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله لبنان - شامگاه سه‌شنبه صحنه‌هایی از عملیات مبارزانش در هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان اسرائیلی در شهرک متولا مستقر بودند، منتشر کرد و در بیانیه‌ای جداگانه تخریب آن‌ها را تایید کرد.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های نظامی مقاومت نشان می‌دهند که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل