Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امسال بیش از  ۶۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط فعال شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان، ۸ دستگاه دولتی خدمات رسان بخش صنعت و بیش از ۱۶ شرکت مشاور کسب و کار در زمینه های مختلف بازاریابی و صادرات، بورس و فرابورس، حقوقی، حسابداری، سیستم های مدیریت کیفیت و شرکت های مدیریت صادرات در این نمایشگاه شرکت کردند.

حجت الله خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان به نمایش گذاشتن توان و اهمیت نقش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد استان و کشور، توسعه فرهنگ کسب و کار و کارآفرینی، ارتقا دانش و نگرش جوانان به کسب و کار، افزایش تبادلات اقتصادی، تسهیل فرصت‌های زنجیره تامین بازار از طریق نمایش محصولات و خدمات، نشست‌های تجاری رو در رو بین بنگاه های کوچک و متوسط و بازرگانان، تبادل دانش، اطلاعات ایده‌ها و فناوری و تعامل با مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی متولی بخش صنعت را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری دومین نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک گلستان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک و متوسط شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان از امروز به مدت ۴ روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید تولیدکنندگان، کارآفرینان، دانشگاهیان و فعالان اقتصادی دایر است.

سال قبل در نخستین نخستین نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک و متوسط شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان، ۵۸ واحد صنعتی کوچک و متوسط فعال شهرک ها و نواحی صنعتی استان، ۷ دستگاه دولتی متولی بخش صنعت و ۱۴ شرکت مشاور کسب و کار در زمینه های مختلف بازاریابی و صادرات، بورس و فرابورس، حقوقی، حسابداری، سیستم های مدیریت کیفیت شرکت داشتند.

گلستان ۲۴ شهرک، ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی (شهرک هزار هکتاری اترک) با مساحت دو هزار و ۴۱ هکتار دارد که در این شهرک ها و نواحی صنعتی ۷۶۶ واحد بهره بردار با اشتغال ۱۴ هزار و ۳۲۵ نفر و سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال مشغول فعالیت هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اشتغال دستگاه های اجرایی صنایع کوچک صنعت کسب و کار انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، آقای محمد حسین مقیسه گفته مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: سقف ضمانت‌نامه‌های اعتباری به پیشنهاد هیئت مدیره و تصویب مجمع عمومی، از ۵ به ۱۰ میلیارد تومان و سقف انواع ضمانت‌نامه‌های غیراعتباری (پیمانکاری-قراردادی) از ۱۰ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت. وی گفت: ضمانت‌نامه اعتباری، برای پوشش خطرپذیری (ریسک) بازپرداخت نشدن تسهیلات اعطایی به نفع بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین تضمین تامین مالی از طریق سکو‌های تامین مالی جمعی و سکو‌های تامین مالی زنجیره تامین با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد صادر می‌شود.  مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اضافه کرد: درصد پوشش این نوع ضمانت‌نامه ۱۰۰ درصد اصل و سود تسهیلات سرمایه در گردش، ایجادی و توسعه‌ای را شامل می‌شود.  مقیسه افزود: صندوق با صدور انواع ضمانت‌نامه غیراعتباری به‌نفع کارفرما، تسهیل‌گر اجرای قرارداد‌های واحد‌های تولیدی مشمول تعریف صنایع کوچک است. وی گفت: ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد، به درخواست واحد‌های تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم