Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدامیر حسینی جو عصر پنجشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران به مناسبت دهه مبارکه فجر با بیان اینکه ۵۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در این ایام مبارک در تنکابن به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: سیاست دولت تدبیر و امید به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه کاره بوده و در این دوره هیچ پروژه جدیدی مگر در موارد استثنا در این شهرستان تعریف نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی با اشاره به برف سال‌های ۹۲و ۹۵ و سیل سال ۹۷ گفت: میانگین خسارت در سیل سال ۹۷ حدود ۶۷۰ میلیارد تومان در تنکابن برآورد شد و در همان زمان با پیگیری‌های استاندار وقت و پس از آن استاندار فعلی مازندران شرایط برای جذب اعتبار به خوبی پیش رفت اما با وقوع بحران سیل در کشور در سال ۹۸ تزریق اعتبارات سیل تنکابن تحت تأثیر این بحران قرار گرفت.

فرماندار ویژه تنکابن با تاکید بر اینکه طولانی شدن ساخت پروژه‌ها برای مسئولان هم آزار دهنده است، افزود: عموماً شیوه مدیریت ما در کشور احساسی بوده و دقیقاً این نوع مدیریت بار سنگینی را بر دوش مدیران گذاشته است.

حسینی جو با بیان اینکه کل بودجه شهرستان تنکابن از محل تملک و دارایی استان، حدود ۲۸ میلیارد تومان است، اضافه کرد: اگر فرض را بر جذب کل م بودجه هم بگذاریم باز هم میزان قابل توجهی اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره نیاز است.

این مسئول درباره بیمارستان در حال ساخت تنکابن هم بیان داشت؛ این بیمارستان باید در دولت قبل ساخته می‌شد که متأسفانه نشد و فاصله‌ای که در روند ساخت آن ایجاد شده است در گذر زمان با اختلاف سلیقه‌های زیادی مواجه شد.

روند ساخت بیمارستان فوق تخصصی کند است

وی ادامه داد: بر اساس آخرین نشستی که درباره بیمارستان فوق تخصصی تنکابن با مسئولان کشوری داشتیم پیمانکاران قول داد تا پایان سال ۹۸ کار ساخت ساختمان آن را به اتمام رسانده و تحویل دهند اما من نسبت به حرکت کند ساخت آن گلایه داشته و بارها به آن انتقاد کردم.

حسینی جو درباره وضعیت رینگ شهری نشتارود هم یادآور شد: اعتبار این پروژه ملی بوده و به صورت اوراق ۱۴۰۲ به پیمانکار پرداخت شده است. مشکلی که در حال حاضر این پروژه با آن روبرو بوده تأمین مصالح زیاد آن است که با رایزنی‌های انجام شده معدنی در منطقه سه هزار برای تأمین مصالح این پروژه در نظر گرفته شد.

فرماندار ویژه تنکابن گفت: یکی از کارهای احساسی که درباره رینگ شهری انجام شد و عده‌ای بود که از سوی مسئولان به مردم درباره تغییر کاربری اراضی که در مسیر این قرار داشت داده شد، این در حالی بود که تعهدات حقوقی آن انجام نشده و همین امر موجب شد تا شرایط را کمی سخت کرده و نارضایتی مردم را در پی داشته باشد.

وی درباره اصلاح هندسی میدان هفت تیر تنکابن توسط شهرداری هم اظهار داشت: شهرستان تنکابن از نظر ترافیکی توسط یک شرکت پیمانکار مورد مطالعه و کارشناسی قرار گرفته و نتیجه آن در کمیسیون شورای ترافیک مورد بررسی قرار گرفت و این کمیسیون برای چندین اقدام ترافیکی در سطح شهرستان مصوبه صادر کرده است.

حسینی جو با تاکید بر اینکه نمی‌توان تنکابن را بر اساس سلیقه مدیریت کرد و هر تغییری هم مسلماً با واکنش عده‌ای مواجه خواهد شد، خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری مردم به معنای پویا بودن آن جامعه بوده و این کار را بسیار پسندیده می‌دانم اما باید به این موضوع هم توجه داشت که برای داشتن شهری پیشرفته و توسعه یافته باید اراده شخصی به اراده عمومی تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در تنکابن در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه حریم رودخانه‌ها در تنکابن پس از سیل تقریباً به نقطه استاندارد رسیده است، گفت: ۳۰ هزار متر زمین پس از سیل تملک شده است.

هفت واحد تولیدی راکد احیا شد

حسینی جو درباره نتیجه جلسات کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید هم بیان داشت: با پیگیری‌هایی که در همین جلسات انجام دادیم توانستیم ۷ واحد تولیدی غیر فعال را به چرخه تولید و اشتغال بازگردانیم و برای یکی از این واحدهای تولیدی فقط توانستیم از بیمه تأمین اجتماعی ۶۰۰ میلیون تومان تخفیف بگیریم.

فرماندار تنکابن با بیان اینکه برای ادامه فعالیت شرکت پارس نئوپان، ۱۳ میلیارد تومان در قالب تسهیلات، اعتبار تزریق کردیم، گفت: برای احیای شرکت خزر خز سابق و رفع موانع آن هم با برگزاری بیش از ۱۵ جلسه توانستیم این کارخانه را در قالب تولید لوله‌های مانیسمان فعال کرده و هم اکنون بیش از ۵۰ نفر در آن اشتغال دارند که این میزان پس از راه‌اندازی فاز نخست کارخانه به حدود ۱۵۰ نفر افزایش می‌یابد.

حسینی جو با بیان اینکه تنکابن حائز رتبه دوم در جذب اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغال در مازندران است، افزود: ما برای راه اندازی یکی از شرکت‌های تولیدی توانستیم ۶ میلیارد تومان وام کم بهره از صندوق کارآفرینی جذب کرده و در صدد هستیم که ۳ میلیارد تومان دیگر هم برای این واحد تولیدی تسهیلات اخذ کنیم که با راه‌اندازی آن دست کم ۵۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

وی درباره روستای کاوی ملک که از نظر راه دسترسی و برق دارای مشکل است، هم اظهار داشت: در سال ۹۹ برای زیرسازی راه دسترسی این روستا مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفتیم و با مکاتباتی که با ادارات برق و گاز داشتیم انتظار داریم این روستا هم در آینده‌ی نزدیک از این امکانات رفاهی برخوردار شود.

کد خبر 4846461

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری تنکابن دهه فجر دهه فجر بوشهر انتخابات 98 شیراز قزوین شهرکرد ویروس کرونا ایلام انقلاب اسلامی ایران گرگان بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند زلزله بیمارستان فوق تخصصی میلیارد تومان واحد تولیدی حسینی جو راه اندازی روند ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری استان قم با حضور رییس جمهور افتتاح می‎شود

دریافت 15 MB کد خبر 6100179

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار شهرستان بوکان از پروژه در حال ساخت بیمارستان ٢۵٠ تختخوابی بوکان 
  • پروژه فیبر نوری استان قم با حضور رییس جمهور افتتاح می‎شود
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید