Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

روزبه چشمی در پایان دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: بعد از بازی هیچ اتفاق و بحثی بین ما پیش نیامد و هر صحبتی هم بود در خصوص بازی و نتایج آن بود. ما از این مساوی ناراحت بودیم و کاملا هم طبیعی بود که اعصابمان بابت این مساوی ناراحت باشد.

وی افزود: من از برخی از بازیکنان پرسپولیس و مصاحبه‌های قبل از بازی آنها ناراحت هستم که پیش از بازی مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند حتما برنده‌ایم، چاره‌ای جز پیروزی نداریم و مصاحبه‌هایی از این قبیل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر که تصاویر بعد از سوت پایان بازی نشان داد کدام تیم از تساوی خوشحال بود و کدام تیم ناراحت.

چشمی در خصوص امتیازاتی که از صدر جدول عقب هستند گفت: تا پایان مسابقات راه زیادی باقی است و برای جبران این امتیازات عقب افتاده هم فرصت باقی است. از این بابت نگرانی نداریم.

مدافع آبی پوشان در خصوص داوری بازی گفت: دکتر حیدری انسان بسیار متشخصی و داور خیلی خوبی هستند. اما درخواست من از کارشناسان داوری این است که فقط صحنه‌های مهم در محوطه جریمه را نقد نکنند. در یک بازی کلی صحنه در میانه‌های زمین است که اشتباهات ریز در آن می تواند جریان بازی را تغییر دهد.

بازیکن استقلال تصریح کرد: آقای حیدری تمام صحنه‌های پنجاه-پنجاه در میانه میدان را به سود پرسپولیس سوت زد که این باعث شد آنها از فشار خارج شده و ما تحت فشار قرار گیریم.

وی با تاکید بر این که اوساگونا باید اخراج می شد بیان داشت: او در نیمه اول توپ را به سمت هواداران ما شوت کرد که حتما باید اخطار می‌گرفت. اگر آن اخطار را می‌گرفت، در دقیقه ۶۰ که اخطار دوم را گرفت باید اخراج می شد و آن وقت پرسپولیس با یک بازیکن کمتر نمی توانست فشار بیاورد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روزبه چشمی استقلال پرسپولیس فوتبال باید اخراج می شد کدام تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه ۱ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. بررسی پنج بازی آخر دو تیم نشان می‌دهد که سپاهان ۳ بار و پرسپولیس نیز ۱ بار مقابل هم برنده شده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!