Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@15:19:48 GMT

نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی در نقده گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۰۲۷۸

نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی در نقده گشایش یافت

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نقده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه بیش از ۷۰ اثر هنری و صنایع دستی ۲۰ هنرمند این شهرستان در سالن برگزاری نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

وژیلا سرهنگی افزود: در این نمایشگاه، آثاری همچون منبت‌کاری، معرق‌کاری، نقاشی، عکس و صنایع دستی در دید عموم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی نقده تا ۲۴ بهمن‌ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه آثار عکاسی «مهدی رهنورد» عکاس و خبرنگار آزاد خبرگزاری جمهوری اسلامی در این شهرستان نیز با موضوعاتی همچون مستند اجتماعی، معماری، عکس نجومی، عاشورایی و عکس سیاسی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

٩٠ برنامه مختلف در بخش‌های فرهنگی، بصیرتی، ایثار و شهادت، سازندگی، محرومیت‌زدایی، طرح‌های اقتصاد مقاومتی و ورزشی همزمان با دهه فجر امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.

همه‌ساله از ۱۲ تا ۲۲ بهمن که ایام‌الله دهه فجر نامگذاری شده است، طرح‌های افتتاحی در سراسر کشور و آذربایجان‌غربی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اداره فرهنگ و ارشاد اقتصاد مقاومتی ایثار و شهادت عکاسی هنرهای تجسمی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان

این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور ۳۵ شرکت دانش بنیان، فناور، دانشجویان، استادان و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت دردانشگاه صنعتی اصفهان ادامه دارد.


کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محور‌های برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.


 این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهر‌ها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.


ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد