Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:50:52 GMT

کارگاه مشاوره ازدواج در قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۰۴۴۶

کارگاه مشاوره ازدواج در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت الاسلام سیدرضا موسوی، در این باره گفت: به منظور ارتقای کیفی مرکز مشاوره درصددیم پس ارزیابی، اساتید رتبه بندی شوند که در این راستا دوره‌های تکمیلی دانش افزایی نیز پیش بینی شده است.

وی افزود: مرکز مشاوره حوزه علمیه قزوین تازه تأسیس است و در این مرکز از مشاوران ارشد استان برای تدریس استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی مشاوره ازدواج و همسر داری در مدارس تصریح کرد: سطح بندی مشاوران مدارس در ۶ مدرسه برنامه ریزی شده است.

وی یادآور شد: با امضای تفاهم نامه حوزه علمیه قزوین با دادگستری استان و ثبت نام اساتید مرکز مشاوره در سامانه دادگستری، در آینده نزدیک برای کاهش اختلافات و دعاوی، پرونده‌ها به مرکز مشاوره ارجاع داده می‌شود.

حجت الاسلام موسوی از خیرین درخواست کرد با کمک به مرکز مشاوره حوزه علمیه قزوین زمینه خدمت رسانی این مرکز به افراد نیازمند و کم بضاعت را مهیا کنند.

کد خبر 4846490

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه قزوین کارگاه آموزشی ازدواج دهه فجر بوشهر انتخابات 98 شیراز قزوین شهرکرد ویروس کرونا ایلام انقلاب اسلامی ایران گرگان بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند زلزله حوزه علمیه قزوین مرکز مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ضمن تأکید بر اهمیت کارها و اقدامات مجمع تقریب، آمادگی جامعه مدرسین برای همکاری با این مجمع را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، دبیرکل این مجمع نیز تقریب مذاهب اسلامی را از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی – قدس سره – و رهبری معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ضمن ارائه گزارشی از تحولات جهان اسلام، برخی از برنامه‌های مجمع تقریب را تشریح کرد.

گزارش تصویری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟