Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@06:05:15 GMT

درمانگاه عمومی بسیج «پارس آباد» افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۰۶۰۱

درمانگاه عمومی بسیج «پارس آباد» افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان کشوری و استانی درمانگاه عمومی خاتم الانبیای بسیج شهرستان پارس آباد افتتاح شد اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در آئین افتتاح درمانگاه خاتم الانبیا سپاه پارس آباد عنوان کرد: سند جامع سلامت استان تهیه شده و بعد از اتمام پروژه روند آن باید بهبود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی طی امروز شروع عملیات اجرایی چهار خطه گرمی تا بیله سوار را توسط قرارگاه خاتم داشتیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان با سرعت بیشتری به سمت توسعه حرکت کنیم.

سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد نیز در حاشیه افتتاح درمانگاه خاتم الانبیا افزود: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۴۰ مترمربع با زیربنای هزار و ۵۰۰ مترمربع در سه طبقه و با اعتبار پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: درمانگاه عمومی خاتم الانبیا بسیج شهرستان پارس آباد شامل بخش‌های مختلف مطب‌های عمومی، تخصصی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، داروخانه، اورژانس خواهران و برادران، مامایی و روانشناسی است که در فاز نخست بخش‌های عمومی آن به بهره‌برداری رسیده و بخش‌های دیگر نیز به صورت مرحله‌ای راه‌اندازی خواهد شد.

گفتنی است در ادامه استاندار اردبیل ۵۰ هکتار از مجموعه گلخانه یک هزار و ۶۰۰ هکتاری شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس آباد و بزرگترین واحد تولید پنیر گوسفندی شمال غرب کشور با ظرفیت تولید سالانه هزار تن را افتتاح کرد.

کد خبر 4846464

منبع: مهر

کلیدواژه: درمانگاه شهرستان پارس آباد افتتاح طرح عمرانی دهه فجر بوشهر انتخابات 98 شیراز قزوین شهرکرد ویروس کرونا ایلام انقلاب اسلامی ایران گرگان بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند زلزله شهرستان پارس آباد استاندار اردبیل درمانگاه عمومی خاتم الانبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این طرح‌ها امروز به مناسبت هفته بسیج سازندگی با حضور سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و بهره مندی ۶۰۰ خانوار افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل منبع ذخیره آب شرب در روستا‌های خانیک یگی مجد، آسفالت راه‌های بین مزارع حسینعلی و ابوجعفری، طرح حمام نمک درمانی به نمایندگی از ۶۰ طرح اشتغال زایی و نیروگاه‌های خورشیدی خانگی به نمایندگی از ۲۰ طرح نیروگاه خورشیدی به بهره برداری رسید.

بازدید از کارگاه تولید دستگاه‌های نوین حوله بافی و دیدار با خانواده شهید تازه تفحص شده محمد مهدی فانی از دیگر برنامه‌های فرمانده سپاه انصارالرضا در بشرویه است.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار میلیاردی در پارس آباد به دام پلیس افتاد
  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • بیش از ۶ هزار نفر در فرایند برگزاری دور دوم انتخابات مشارکت دارند
  • شناسایی ۱۸۵ هزار نفر واجد شرایط در حوزه انتخابیه شمال اردبیل
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم