Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ برنامه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خراسان جنوبی اجرا می شود، گفت: مرکز فراگیر کودکان با نیاز ویژه در قاین ۱۹ بهمن افتتاح خواهد شد و در راهپیمایی ۲۲ بهمن ایستگاه برنامه های فرهنگی هنری برقرار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «طاهره حمیدی» امروز (17 بهمن) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور روزهای خاطره انگیزی است که ملت مبارز ایران ریشه ظلم و استبداد را نابود کردند و سرافرازی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگویی برای همه جهانیان به خصوص مستضعفان عالم است، افزود: مقام معظم رهبری اکنون رهبری این انقلاب را با قدرت به دست گرفته اند و کودکان حافظان دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

 

وی در ادامه بیان کرد: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب است تا کودکان را بیشتر با دستاوردها، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی آشنا کنیم و کودکان و نوجوانان اگر چه به صورت مستقیم در جریانات انقلاب حضور نداشتند اما با امانت گرفتن این میراث بزرگ با ولایت مداری به حفاظت از انقلاب اسلامی و ارزش های آن خواهند پرداخت.

 

حمیدی ادامه داد: اعضای کارگروه کودک و نوجوان استان در دهه مبارک فجر با برنامه ریزی دقیق و هدفمند تلاش دارند تا کودکان و نوجوانان را با ارزش های انقلاب اسلامی آشنا کنند و با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی و مذهبی به دنبال افزایش پویایی و نشاط، و امید در بین کودکان و نوجوانان هستند.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از 400 برنامه شاخص طی دهه مبارک فجر با کمک دستگاه های اجرایی در بحث کودکان و نوجوانان در سطح استان در حال اجرا است، افزود: شاخص ترین برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این ایام شامل اعزام کاروان فرهنگی «پیک امید» به مناطق محروم و مرزی استان، مهرواره «عروسک های خلاق بومی»، مهرواره «عکس عاشورایی»، مهرواره «بازی های بومی و محلی» و مهرواره  «خداحافظ سردار» و اجرای مسابقه نقاشی «مهربان همچون پدر» است.

 

وی با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان آینده سازان ایران اسلامی هستند، ادامه داد: تلاش می کنیم تا با برگزاری برنامه های مختلف کودکان و نوجوانان با شهدا بیشتر آشنا شوند.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مرکز فراگیر کودکان با نیاز ویژه در قاین در ۱۹ بهمن ماه امسال افتتاح خواهد شد، گفت: اهدای کتاب و ملزومات را نیز در این ایام خواهیم داشت و تبیین برنامه های انقلاب برای کودکان و نوجوانان انجام خواهد شد.

 

حمیدی اظهار داشت: در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ایستگاه برنامه های فرهنگی هنری برقرار خواهیم کرد تا کودکان و نوجوانان در آن حضور داشته باشند.

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه مبارک فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انقلاب اسلامی کودکان و نوجوانان برنامه های فرهنگی خراسان جنوبی انقلاب اسلامی دهه مبارک فجر تا کودکان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مراسم  آغاز ادغام تزریق واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان که در پایگاه ضمیمه مرکز خدمات جامع سلامت نجفی گل شهرستان بیرجند برگزار شد  با اشاره به اهمیت تزریق واکسن پنوموکوک در پیشگیری از عفونت‌های ناشی از باکتری پنوموکوک مثل عفونت مغز و ریه گفت: در استان خراسان جنوبی همزمان با استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، خوزستان، ایلام و بوشهر، در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه‌های بهداشتی و خانه‌های بهداشت سراسر استان تزریق واکسن آغاز شد.

شایسته با بیان اینکه این واکسن از سن دو ماهگی و در سه نوبت دوماهگی، ۴ ماهگی و یک سالگی به کودکان استان تزریق خواهد شد.، افزود: بخش اول واکسن از وزارت بهداشت تحویل و در مراکز بهداشت سراسر استان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه هر سال حدود ۴۰۰۰۰۰ کودک زیر ۵ سال در دنیا به علت ابتلا به بیماری پنوموکوک جان خود را از دست می‌دهند، گفت:  کودکانی که به انواع شدید بیماری مبتلا می‌شوند و زنده می‌مانند، اغلب مبتلا به عوارض فلج دائمی، ناشنوایی یا آسیب‌های مغزی می‌شوند و استرپتوکوک پنومونیه (پنوموکوک) سبب سینوزیت، مننژیت، اوتیت مدیا، پنومونی، عفونت خون و سایر بیماری‌ها می‌شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: با واکسیناسیون کودکان از میزان بروز این عفونت‌ها در سنین بالاتر (سالمندان، بیماران قلبی ریوی مزمن، نقائص سیستم ایمنی) به علت کاهش مواجه شدن با بیماری کاسته خواهد شد همچنین واکسیناسیون با کاستن از بار بیماری سبب کاهش مصرف آنتی بیوتیک‌های وسیع  در مراکز درمانی کشور شده و از گسترش مقاومت دارویی در کشور نیز جلوگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان