Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:25:22 GMT

وزیر بهداشت در میان دانشجویان قرنطینه شده کرونا +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۱۰۹۵

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از بازدید وزیر بهداشت از محل قرنطینه دانشجویان ایرانی در حومه شهر تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر کیانوش جهانپور با اشاره به بازدید امروز وزیر بهداشت از محل قرنطینه دانشجویان ایرانی که از چین بازگشته‌اند، گفت: امروز پیش از ظهر (۱۷بهمن) وزیر بهداشت در محل اسکان دانشجویان حضور یافت و به همراه معاون بهداشت و رئیس سازمان اورژانس از این دانشجویان بازدید کرد و با آنها هم صحبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این بازدید علاوه بر بررسی خدمات ارائه شده در این مرکز، به تیم‌های مختلف بهداشتی حاضر در محل از جمله تیم‌های بهداشت محیط، تیم‌های اروژانس، تیم مبارزه با بیماری‌ها و...  توصیه‌هایی کرد.

جهانپور ادامه داد: یکی از تاکیدات وزیر بهداشت مهیا بودن امکانات رفاهی مناسب برای دانشجویان و بویژه توجه به وضعیت بهداشت روان این افراد بود.

روز گذشته ۵۶ دانشجوی ایرانی مقیم چین ، که اخیرا نوعی از ویروس کرونا در آن شایع شده، به ایران بازگشتند. با تمهیدات وزارت بهداشت این دانشجویان برای گذراندن دوره قرنطینه ۱۴ روزه به محلی منتقل شدند تا در حضور پزشکان، تحت نظر باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ادعاها درباره اجرای توافق مهم میان ایران و طالبان
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر توسط موشک ایرانی
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی