Web Analytics Made Easy - Statcounter

گررو اجتماعی ــ فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه باید انقلاب اسلامی را رستاخیز ملت ایران بر علیه استکبار جهانی نامید، گفت: همه ما به عنوان مسئولان نظام اگر این مسئولیت خود را طبق آموزه‌های دینی که داریم به خوبی، به موقع و بی کم و کاست انجام دهیم قطعآ نزد خدا رو سفیدیم که این موضوع بسیار مهمی است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردارعابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا امروز، 17 بهمن ماه در همایش گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه باید انقلاب اسلامی را رستاخیز ملت ایران بر علیه استکبار جهانی نامید، گفت: همه ما به عنوان مسئولان نظام اگر این مسئولیت خود را طبق آموزه‌های دینی که داریم به خوبی، به موقع و بی کم و کاست انجام دهیم قطعآ نزد خدا رو سفیدیم که این موضوع بسیار مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری منشوری بر گرفته از چهل سال گذشته و وضعیت حال حاضر وحرکتی برای چهل سال آینده است تا به وضع مطلوب برسیم و ما در طول این چهل سال این آموزه را عملاً دیدیم و هرکجا برای خدا کار و حرکت کردیم خدای متعال برکت داده و ثابت قدممان کرد.

سردار خرم با اشاره به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای تامین امنیت ملت و امنیت مسلمانان منطقه گفت: سردار می‌گفت اگر خودسازی نداشته باشیم، ولایت پذیر نباشیم و برای خدا کار نکنیم تمام کار عمرمان را ضایع کرده ایم پس باید در مسئولیتمان اول برای خدا، دوم برای مردم کار کنیم که این نیازمند خود سازی است.

فرمانده سپاه عاشورا، اضافه کرد: عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم همدیگر هستند که در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری آمده است همچنین الزامات تحقق عدالت در گام دوم انقلاب نیز مسائل بسیار مهمی هستند که باید به آن‌ها نیز توجه کنیم تا عدالت در جامعه جاری شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی سپاه عاشورا فرمانده سپاه عاشورا علیه استکبار جهانی رستاخیز ملت ایران گام دوم انقلاب انقلاب اسلامی بسیار مهمی برای خدا چهل سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است