Web Analytics Made Easy - Statcounter

واعظی گفت: علی رغم وجود مشکلات در کشور تلاش می کنیم وعده های رئیس جمهور در گلستان محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمود واعظی » شامگاه امروز (پنجشنبه 17 بهمن) در آیین متمرکز بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 2 هزار و 532 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی استان گلستان اظهار کرد: در ابتدای سال همه دغدغه مسئولان استانی و کشوری بر این بود که چگونه شرایطی که بر اثر سیل به وجود آمده را به حالت عادی برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: مردم استان گلستان بسیار نجیب و مهربان هستند و طبیعی است وقتی کسی خانه و اموالش را از دست داده عصبانی باشد.

 

واعظی متذکر شد: در سیل هرجا که رفتیم و با هر کسی صحبت کردیم مهربانی و قناعت طبع را دیدم و این نعمت بزرگی است که خداوند به مردم این منطقه اعطاء کرده است.

 

وی گفت: باید به استان گلستان توجه کرد و در این استان اقوام مختلف برادرانه در کنار هم زندگی می کنند.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: در سفر نخست رئیس جمهور 421 میلیارد تومان بودجه مصوب برای گلستان در نظر گرفته شده بود ولی به دلیل شرایط خاص استان 893 میلیارد تومان برای سفر نخست بودجه به گلستان اختصاص یافت.

 

واعظی یادآور شد: در سفر دوم دی ماه یک هزار و 512 میلیارد تومان مصوب شد و نزدیک به 500 میلیارد تومان تا کنون به گلستان تخصیص داده شده و بنا است که مابقی آن نیز پرداخت شود.

 

وی گفت: در زمانی که قول هایی به این استان ارائه می شد تصور نمی کردیم با گرفتاری های بزرگی چون زلزله کرمانشاه و سیل رو به رو شویم و این حوادث اعتبارات زیادی را از دولت به خود اختصاص داده است.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور متذکر شد: آمریکا و دولت ترامپ گویا کاری دیگری ندارند جز اینکه ایران را تحت نظر داشته باشند که با کدام کشور روابط اقتصادی دارد و جلوی آن را بگیرد.

 

واعظی بیان کرد: ۴۰۰ نفر در خزانه داری آمریکا بر روی ایران متمرکز شدند تا ایران نتواند با کشورهای دیگر روابط اقتصادی داشته باشد.

 

وی افزود: در اواسط سال 97 تحریم حداکثری را بر علیه ایران وضع کردند و امیدوار بودند که ظرف سه ماه نظام اقتصادی ایران را فلج کنند و تبلیغات گسترده و جنگ روانی به راه انداخته بودند مدتی نیز موفق شدند که بر افکار مردم و تجار اثر گذاشت.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور  یادآور شد: اجازه ندادیم که تحریم ها منجر به کمبود در بازار شود و در حال حاضر ثبات را در بازار شاهد هستیم.

 

واعظی با بیان اینکه دولت مشکلاتی در حوزه فروش نفت و روابط بانکی دارد، یادآور شد: اگر می خواهیم دشمن را به زانو در بیاوریم باید دست به دست یکدیگر بدهیم و به داخل و توان داخلی اتکاء کنیم تا دشمن مطمئن شود که مسیری که انتخاب کرده غلط است.

 

وی بیان کرد: ملت ایران ملتی نیست که با فشار پای میزه مذاکره برود، در ابتدا 12 پیش شرط برای ایران قرار داده بودند تا با آنها مذاکره کنیم ولی امروز بدون پیش شرط درخواست مذاکره با ما را می دهند و این جمهوری اسلامی است که قبول نمی کند.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور  تاکید کرد: طرف مقابل ما هیچ راهی ندارد جز اینکه تصمیم اشتباه خود را تغییر دهد و آینده ما روشن خواهد بود.

 

واعظی یادآور شد: در شرایطی که امروز قرار داریم باید انتظارات را تعدیل کنیم و پیوسته این مسیر را برای توسعه کشور ادامه خواهیم داد.

 

وی گفت: در منطقه قدرت ما افزایش یافته است و فشارهای آمریکایی بر این بوده که فکر ما در داخل متمرکز شود ولی امروز در کشورهای منطقه قدرت ما به مراتب بیشتر شده است و این مهم دشمن را مستأصل کرده است.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور به ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی به چنین وضعی بیانگر آن است که جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه افزایش یافته است.

 

واعظی به حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید با همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد، بتوانیم شاهد انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

 

وی بیان کرد: باید راهپیمایی باشکوهی را در ۲۲ بهمن داشته باشیم و این حضور باشکوه در چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است و این دو رویداد بیانگر وحدت و انسجام مردم ایران است.

 

واعظی گفت: علی رغم وجود مشکلات در کشور تلاش می کنیم وعده های رئیس جمهور در گلستان محقق شود.

 

وی افزود: جزیره آشوراده با دو صاحب سامان پیدا نمی کند و باید در نخستین کار این موضوع ساماندهی شود و در گام نخست باید دو استاندار گلستان و مازندران با هم نشست برگزار کنند.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه مشکلات خلیج گرگان باید حل شود، یادآور شد: با توجه به تجربه کاری که استاندار گلستان دارد پیشنهادی ارائه کند تا دستور از رئیس جمهور برای حل مشکلات این خلیج اتخاذ شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: تحریم آمریکا علیه ایران تحریم آمریکا محمود واعظی ایام دهه فجر دهه فجر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور سپهبد قاسم سلیمانی میلیارد تومان استان گلستان یادآور شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران

ایسنا/سمنان معاون پارلمانی رئیس جمهور اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان کشورمان را نمودی از اقتدار و توانمندی‌های جمهوری اسلامی دانست.

دکتر حسینی -معاون امور مجلس رییس‌جمهور- در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان از عملکرد موفق شرکت‌های دانش‌بنیان کشورمان در بازارهای جهانی خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق، تصریح کرد: عملیات وعده صادق و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی، اقتدار کشورمان را به جهانیان نشان داد.

وی اضافه کرد: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند و تحقق وعده صادق بار دیگر صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

وی با گرامیداشت هفته کار و کارگر، به ترویج فرهنگ کار و کارگر و مهارت آموزی به ویژه برای جوانان تاکید و تصریح کرد: ظرفیت‌های متعدد از معدن، اقتصاد دیجیتال تا اقتصاد دانش‌بنیان در برنامه هفتم دیده شده و لازمه تحقق این برنامه‌ها، خودکفایی و افزایش صادرات است.

معاون امور مجلس رییس جمهور استقبال بازار جهانی در خرید محصولات دانش بنیان وطنی در نمایشگاه‌های بین‌المللی رایادآور شد و گفت: ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور فعال است ضروری است محصولات این شرکت‌ها با کمک مسئولان رونق پیدا کند.

وی با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی حقوق و ارتقاء رفاه کارگران از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون گفت: دولت به حوزه کارگری توجه ویژه داشته است.

حسینی اظهار کرد: کارگران کشورمان از انقلاب ۵۷ به این سو با شجاعت و شهامت در عرصه‌های مختلف حضور پرشور داشتند.

معاون رئیس جمهور گفت: دولت آیت‌الله رئیسی خدمات زیادی به قشر کارگر داشته و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، کاهش حوادث‌ کار، اصلاح بیمه کارگران ساختمانی با دربرگیری ۵۰۰ هزار کارگر ساختمانی از جمله اقدامات حمایتی از این قشر زحمت‌کش است.

وی با اشاره به تحقق بخش زیادی از وعده‌های دولت ادامه داد: در این دولت دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۵۰۰ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار و رفع چالش‌های اقتصادی کشور در گرو جهش تولید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • فال انبیا فردا جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند