Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان آتش‌‌نشانی نسیم‌شهر از انفجار شدید در یک منزل مسکونی ۵ طبقه در محله وجه‌آباد نسیم‌شهر خبر داد. ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

کیان کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به انفجار شدید در یک منزل مسکونی در نسیم‌شهر درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: امشب یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان 5 طبقه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌‌نشانان ایستگاه آتش‌‌نشانی و خدمات ایمنی نسیم‌شهر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان مسکونی 5  طبقه بود که در طبقه چهارم این ساختمان انفجار شدیدی رُخ داد و باعث کشته شدن دو نفر و زخمی شدن یک زن و تخریب بخشی از دیوار و ساختمان شده است.

"انفجار تانکر سوخت" در جاده فیروزکوه 2کشته بر جا گذاشت‌انفجار واحد مسکونی 2 طبقه در مشهد / حادثه تلفات جانی نداشت

سرپرست سازمان آتش نشانی نسیم‌شهر با بیان اینکه این حادثه آتش‌‌سوزی در پی نداشت تصریح کرد: یک خانم به علت انفجار دچار سوختگی در قسمت‌های مختلف بدن شده است.

کریمی با اشاره به انتقال مصدوم حادثه به اورژانس گفت: بررسی‌‌ها در مورد این حادثه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 220/ف

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک

به گزارش «تابناک»، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله خودرو شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم