Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز آغاز شد.

در حساس‌ترین بازی هفته پتروشیمی بندر امام تیم سوم جدول در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر میزبان شهرداری گرگانِ صدرنشین بود.

این دیدار حواشی زیادی داشت و چند بار هم متوقف شد؛ ماجرا از این قرار است که بعد از خطایی که روی حامد حسین زاده، بازیکن پتروشیمی صورت گرفت؛ این بازیکن اعتراض‌های زیادی انجام داد و داوران او را از زمین مسابقه اخراج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این صحنه تماشاگران پتروشیمی عصبانی شده و برخی از صندلی‌ها را شکستند و علیه داوران هم شعار می‌دادند.

با توجه به این مسائل ناظر مسابقه چند بار بازی را متوقف کرد و حتی تیم‌ها به رختکن هم رفتند و پس از آرام شدن جو بازی از سر گرفته شد.

سرانجام شهرداری گرگان موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۷۰ بر ۵۵ شکست دهد و به صدرنشینی خود تداوم ببخشد.

در دیگر بازی حساس هفته، شیمیدر در خانه میزبان پالایش و پخش آبادان بود.

در این بازی دو تیم جدال کاملاً نزدیکی داشتند و در وقت قانونی به تساوی ۷۳ بر ۷۳ رسیدند اما شاگردان حماد ثامری در وقت‌های اضافی ۸۵ بر ۸۱ پیروزی را از آن خود کردند.

با ثبت نتایج هفته بیست و پنجم، تیم‌های شهرداری گرگان، پالایش و پخش آبادان و پتروشیمی بندر امام در مکان‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیست و ششم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های پالایش و پخش آبادان و پتروشیمی بندر امام به ترتیب به مصاف تیم‌های شهرداری گرگان و شهرداری بندرعباس در بیست و یکم بهمن سال جاری می‌روند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا بازی پالایش پتروشیمی زمین لیگ برتر بسکتبال انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پالایش و پخش آبادان پتروشیمی بندر امام شهرداری گرگان پخش آبادان هفته بیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این هفته با هوادار تهران بازی دارد که با هدایت مسعود شجاعی تیمی بسیار سرسخت نشان داده‌اند و پیروزی مقابل آنها برای حریفان به کاری دشوار تبدیل شده است.

هواداری‌ها در این هفته در شرایطی که در بازی با ملوان در آستانه پیروزی قرار داشتند، با پنالتی دقایق پایانی حریف، پیروزی را با تساوی عوض کردند. با این حال اما هوادار به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد.

در ۶ هفته اخیر لیگ برتر تنها سه تیم استقلال، پرسپولیس و هوادار بوده‌اند که شکستی را تجربه نکردند. استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند و حق اشتباه و شکست ندارند اما بنفش‌ها با روحیه شکست ناپذیری خود به طور کامل از منطقه سقوط دور شدند.

اینطور که پیداست پیداست پرسپولیس کار سختی در هفته آینده برابر شاگردان مسعود شجاعی در ورزشگاه پاس قوامین خواهد داشت. جالب اینکه آخرین باخت هوادار به هفته بیست و یکم برابر استقلال برمی‌گردد و آنها با احتساب جام حذفی در ۷ بازی شکست نخورده‌اند.

دیگر خبرها

  • شکست شهرداری گرگان مقابل حریف لبنانی/ الریاضی قهرمان شد
  • شهرداری نایب قهرمان غرب آسیا شد/ زور شاگردان هاشمی به الریاضی نرسید
  • بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت , گاز ,پالایش و پتروشیمی
  • افزایش حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت نشان‌دهنده شکست پروژه تحریم است
  • بازدید وزیر نفت از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغازبه‌کار کرد
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران آغاز به‌کار کرد
  • بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی آغاز به کار کرد
  • حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی