Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان آتش‌‌نشانی نسیم‌شهر از انفجار شدید در یک منزل مسکونی ۵ طبقه در محله وجه‌آباد نسیم‌شهر خبر داد.

کیان کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به انفجار شدید در یک منزل مسکونی در نسیم‌شهر درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: امشب یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان 5 طبقه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌‌نشانان ایستگاه آتش‌‌نشانی و خدمات ایمنی نسیم‌شهر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان مسکونی 5 طبقه بود که در طبقه چهارم این ساختمان انفجار شدیدی رُخ داد و باعث کشته شدن دو نفر و زخمی شدن یک زن و تخریب بخشی از دیوار و ساختمان شده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی نسیم‌شهر با بیان اینکه این حادثه آتش‌‌سوزی در پی نداشت تصریح کرد: یک خانم به علت انفجار دچار سوختگی در قسمت‌های مختلف بدن شده است.

کریمی با اشاره به انتقال مصدوم حادثه به اورژانس گفت: بررسی‌‌ها در مورد این حادثه همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/002zN7

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انفجار نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت