Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، در حالی که دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس شورای حاکمیتی انتقالی سودان باعث جنجال در این کشور شده است، سخنگوی ارتش این کشور نیز گفت که خارطوم با استفاده این رژیم از حریم هوایی سودان موافقت کرده است.

«عامر محمد الحسن» سخنگوی ارتش سودان در مصاحبه با شبکه الجزیره از توافق اولیه این کشور با رژیم صهیونیستی برای استفاده هواپیماهای تجاری که از آمریکای جنوبی به مقصد سرزمین اشغالی پرواز می‌کنند، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در عین حال گفت که برخی موارد فنی همچنان در دست بررسی است و سودان هنوز با عبور هواپیماهای شرکت «العال» رژیم صهیونیستی از حریم هوایی این کشور موافقت نکرده است.

به گفته سخنگوی ارتش سودان، عادی‌سازی کامل روابط با رژیم صهیونیستی اعلام نشده و هر چه بوده در حد تبادل منافع بوده است.

رئیس شورای حاکمیتی سودان روز دوشنبه در انتبه اوگاندا با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد که موج انتقادهای گسترده داخلی و خارجی را در سودان به همراه داشت.

البرهان مدعی شد که این جلسه به اعتقاد شخصی او با توجه به اهمیت امتحان کردن همه راه‌ها در راستای منافع مردم سودان و پیشرفت  این کشور صورت گرفت.

رسانه‌های صهونیستی هم اخیرا از تلاش‌های نتانیاهو برای راضی کردن مقامات آمریکایی جهت حذف نام سودان از لیست تروریسم پرده براشتند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حریم هوایی سخنگوی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه ایکس، نوشت: ‏در ‎روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران شجاع و پرافتخار فلسطینی که جان خود را در مسیر انعکاس واقعیت‌ها و تاباندن نور به صحنه‌های تاریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار ‎غزه فدا کردند، گرامی می‌داریم.

وی افزود: تنها طی هفت ماه و در سکوت کر کننده کشورهای غربی مدعی آزادی مطبوعات و بی‌تفاوتی سازمانها و نهادهای بین‌المللی، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی راوی حقیقت، قربانی جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی علیه رسانه‌ها و آزادی بیان شدند.

سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: مدعیان دروغین آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات، نه تنها در مقابل کشتار این همه خبرنگار طی هفت ماه سکوت کرده‌اند، بلکه حمایت از قاتلان آنان را با تمام توان ادامه می‌دهند!

کد خبر 6095842

دیگر خبرها

  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • یک مقام ارشد اطلاعات ارتش تل آویو: نتانیاهو اسیر مواضع افراطی بن گویر و اسموتریچ است
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • وزیر دارایی نتانیاهو خواستار برکناری دو مقام اسرائیلی
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل